Pejac (Spania) Tråden

Jeg begynte faen å lure… :joy:

Vi må være forberedt på at det er denne type slipp som kommer fra Pejac fremover. Det var i hvert fall det apparatet til Pejac antydet når jeg var i dialog med de for litt siden. Altså mindre opplag med limited edition verk til en høyere pris.

Jeg går vel for et lodd for å ha i lodd-samlingen, men dette var ikke det verket jeg håpet på :).

3 Likes

3 Likes

550 kr i frakt, må jo være rekord for å sende ett lite postkort :sweat_smile:?

3 Likes

Enig i at portoen er stiv… det gjør jo at man kjøper litt flere enn man strengt behøver… men så også at portoen justerte seg opp etterhvert som man økte antallet (eller hur @Shagga_Son_of_Dolf :expressionless: ) man SPARER når man kjøper MER :expressionless: i god Rema-stil?..

før kunne man jukse det litt til ved å justere antallet etter portoen var satt, men nå var den dynamisk basert på antallet + zone

2 Likes

Om noen i Oslo området har lyst til å kjøpe et ekstra lodd betaler jeg gjerne for loddet og frasier meg evt vinner-muligheter. For rikt priset for min lommebok i disse dager.

1 Like

:crossed_fingers:t2:

2 Likes

Skal sende deg et jeg👍🏻

4 Likes

Utrolig flott! En litt annen stil enn de tidligere trykkene. Stiller meg bak @Shagga_Son_of_Dolf sine tanker litt over her. Gøy med noe som ikke er like innlysende.

Så er det bare å krysse fingrene for flaks i trekningen. Lykke til alle som deltar :crossed_fingers::crossed_fingers:

Om noen i Bergen sentrum vil ha postkort er det bare å sende meg en PM! (også dersom du vil ha postkort men ikke er interessert i å kjøpe selve trykket, hehe).

3 Likes

Jeg mener å huske noen skrev tidligere hva frakten kom på for tidligere utgivelser her på tråden, men klarer ikke finne det frem igjen. Noen som vet ca. pris på hva frakten kan bli?

Tenker om verket koster 50k+ NOK så er det verdt å betale 10-15% i frakt… inkluderer vel god posting, håndlaget ramme, forsikring, kule burn-merker osv osv…

2 Likes

Frakten på sfsc mener jeg var rundt 4000,- totalt med FL - forsikret og i nydelig kasse :+1:t2:

5 Likes

Kommer det toll og mva også på postkortene? Er vel ikke slik at det unntas dette når det er i et så stort opplag?

2 Likes

Har aldri fått toll på disse…

1 Like

Kl 22.59 “Order #2021240x Confirmed”

2 Likes

#20212032 bekreftet 18:28

2 Likes

Fantastisk print, Pejac og teamet legger fortsatt alt i potten når de endelig kommer ut med noe nytt. Lavt opplag og litt heftig pris, men hvem betaler vel ikke det for heavy HF Pejac ed 60 (!!) om dagen om man har pengene til overs

4 Likes

Og i tillegg til alt dette - lavt opplag, høy pris, talentet, motivet, managementet osv

Her er det av dette mesterstykket av en mann lagt ned maaaaange arbeidstimer! 17 lags trykk - alle trykk unike med sølvstrø/blader og handfinish.

Pr trykk fra a til å er det sikkert i snitt lagt ned nok timer til at rent pr time arbeidskraft er dette billigere enn å ringe rørleggern for å fikse kjøkkenkrana som drypper… nei foresten - advokater er billigere enn rørleggere… samma - dere skjønner greia.

Det er et håndverk av ypperste klasse :heart:

5 Likes

Om noen har lyst/mulighet til å kjøpe et ekstra lodd betaler jeg gjerne for loddet (pluss evt porto i Norge) og sier fra meg alle vinnersjanser :relaxed: Kan betale for loddet med det samme om ønskelig.

3 Likes

Kan sende deg et lodd jeg! Det er jul jo :+1:t2:

Send adressa på pm

13 Likes