Pejac (Spania) Tråden

Ut ifra instagram så virker det som dette er neste trykk.




@Shagga_Son_of_Dolf Hvordan skjuler jeg deler av bildene i posten?

3 Likes

Ser riktig ut @Strym !
Jeg gjettet på det andre motivet ut fra teaseren med livbøyen på insta i går

Håper faktisk mer på verket med svømmeren. Etter min mening et verk med rom for mer tolkning. Kanskje et sterkere budskap? Uansett, svaret får vi vel snart. :slight_smile:

Noen som vet hvordan de kommer til å kjøre salget? Blir kanskje lotteri som tidligere der en kjøper et lodd?

1 Like

Fikk litt kiling på ryggen igjen, første gang på en stund. Fantastisk motiv! Spent på å se hele dette, er det enda større enn de andre eller 70x100 tror dere?

1 Like

Håpet på social distancing, men klager ikke

1 Like

Enig. Den står høyt på ønskelisten. Basert på de hint vi får i SOME ser det ikke ut til at det blir denne vi får se ved lansering.

10000 EUR

1 Like

Voksen pris og størrelse ja!

åh satan… det var limited edition sin det ja… nesten så jeg bare får lyst å delta for å få loddet…hehehehe

108.000,- for ett Pejac trykk i opplag på 20. skal si fyren har fått pondus. Mistet nesten litt respekt der.

4 Likes

Jeg antar at det har noe med størrelsen på arkene å gjøre men synes uansett at det er litt spesielt at det blir laget med 2 ark som overlapper hverandre, spesielt når vi snakker denne prisklassen. Man ser det ganske tydelig på bilde som er lastet opp så vil tro det er enda mer synlig når man har det rett foran seg:

Det er nok trykket på 1 ark, men trykket med to plater siden det er photopolymer.

2 Likes

Nei, det er 2 ark, derfor jeg synes det er rart

10 000 Euro ja… da blir det jo vanskeligere.

Ingen tvil om at dette er vakkert. Det krever sin vegg. Det krever sin innramming! Pejac er kanskje kommet i en klasse hvor det koster mer enn sommerferiepenger for å få de nye verkene (en ref. til serien på NRK). :slight_smile:

3 Likes

Fantastisk motiv men…

10 000 euro!:scream: Tror jeg må prioritere ting som husleie og mat…

Kan ikke klage. Har H2O, blir nok mitt første og siste Pejac dersom prisen holder seg slik…

4 Likes

Jeg kommer til å ta lodd. Men dealbreakeren er vel som for de fleste andre her:

Selv om jeg liker motivet og elsker Pejac så liker (og kjøper) jeg jo mye mer kunst enn jeg har plass til på veggen. Må nesten tenke litt på hva annet man kan få for 110 papp.

Fett motiv, men i mine øyne er det ikke i nærheten av å forsvare en slik pris.

1 Like

Til den prisen satser jeg heller på en Garbage Whale av Murmure. Undervurdert i mine øyne

5 Likes