Pejac (Spania) Tråden

Sikkert no kunst også

21 Likes

Bør ha OMA glass, er vel 20000kr tror jeg, må man ha dobbelt tykkelse (trolig), gjerne 40000kr for glasset. Så skal det rammes inn flytende, da bør man finne papirkonservator som klarer ramme det inn reversibelt flytende med “japansk” lim. Støtter at det er amatørmessig å lage verket ut av 2 ark. Det er uten frakt…fort 10000kr i frakt. Next!

4 Likes

Yup. Landet akkurat selv på at jeg ikke går for dette verket. Liker rett og slett ikke at det er laget på to sider. Linjen mellom arkene er alt for tydelig. I hvert fall ser det slik ut på bilde en kan se på hjemmesiden. Jobben som kreves for innramming er også høy. En kan jo også tenke seg til at for 110k + innramming kan en sitte med ganske mange andre originale verk fra andre kunstnere.

Hadde jeg derimot svømt i dollars, gull og edle stener. Ja da skulle jeg nok alltids ha funnet både rom og veggplass til bilde. Så pass ærlig skal jeg være med meg selv. :slight_smile:

1 Like

Den bjørnen gjorde dagen! Skal kjøpe den å plasseres i vinterhagen min. Takk for tips. Inviterer deg på en dram. haha… det var noe å selge…

1 Like

Syntes Murmure er et sterkere bilde ja. Står over lotteriet denne runden, særlig til over 100 papp.

1 Like

Det var voldsomme greier ja, vet ikke helt hvordan dette skal tolkes

Fantastisk verk, men alt for høy pris for min smak. Mye annet spennende til den prisen!

Inntektene går vel til veldedighet, så det forsvarer det vel kanskje? :slight_smile:

1 Like

Inntektene fra lotteriet går til veldedighet, men ikke fra selve releasen.

1 Like

På UAA så ser det ut som at konsensus er at dette er helt feil pris for slippet, kunstner og motiv, spesielt ettersom det er en 2 ark løsning som skaper en fryktelig stygg skille i midten.

Virker også ut som at flere mener det er manageren her som legger opp til at Pejac priser seg ut av hans nåværende marked for å prøve å ta steget opp, men at dette potensielt sett kan slå tilbake dårlig på Pejac i lengden.

Det blir nok solgt men håper på en slags måte at det ikke går så smertefritt slik at resten av oss dødelige kanskje har råd neste runde.

1 Like

Fint verk.
Men ikke 100k++ fint…

Jeg ble litt skuffet over løsningen med to ark, også hadde jeg håpet på enten social distancing eller det andre med svømmeren…

Får uansett et fint postkort til i Pejacsamlingen :slight_smile:

4 Likes

Når man kjøper post-kortet kan man legge igjen en beskjed/melding.
Kan helt sikker skrive her at en kun ønsker å kjøpe postkortet og ikke være med i trekningen av de 20 megaprintene grunnet økonomi eller annet.
Gjør det litt enklere for Max og Pejac.

5 Likes

Godt tips!

De skulle vel trekke vinnerne for 1 uke siden, kan tyde på at mange har takket nei / kun vært ute etter poskortet…

2 Likes

Ser det er flere på UAA som også har “vunnet” og spurt om andre vil ha, så flere som takker nei her, forståelig nok.

1 Like

18 Likes

De var fine, fikk mitt selv idag

3 Likes

Fikk mitt jeg også :whale:

2 Likes

Me too! Bedre pakket denne gangen virker det som - uskadd hele veien hit:)

4 Likes

Da er disse tre miniene klare for å henges opp. Billig-rammer fra Bohus med Artglass (avkapp) fra rammemaker. Enorm forskjell fra vanlig glass til Artglass på disse…

39 Likes

Fett!

2 Likes