Pejac (Spania) Tråden

Med trekning av verk fra Banksy og nå Pejac… dette kan jo bli jævlig dyrt :sweat_smile:… alt er jo mulig. Og jeg vil nesten tippe at en god dose lodd fra Pejac sendes nordover. Så blir overrasket om ikke noen her kan juble etter trekningen :partying_face:

8 Likes

Trodde fristen var i dag…
uansett:

Noen som vet hvordan trekningen gjennomføres?
Ettersom det koster litt for å bli med i trekninga, så burde det vel være et snev av transparens iaf?

Er vel mange av de samme som alltids vinner hehe. Noen er bare jækla gode på loddtrekning.:joy::joy:

4 Likes

Det ble helt rått med den ramma! Perfekt rett å slett :clap:

3 Likes

Hei, jeg ønsker også et kort dersom du har ett ledig :blush:

4 Likes

Har du noen gang vært vitne til en transperang loddtrekning innenfor dette gamet? :joy::sweat_smile:

Det er noen her inne som har så mye flaks at de burde tippe lotto og de hadde sikkert vunnet flere ganger (nei jeg er ikke bitter… just stating «facts») :slight_smile:

1 Like

Om noen har et kort, si gjerne i fra. :blush:

2 Likes

Som kv’s julenisse for året så kan jeg sende deg ett også, send meg pm med adresse så ordner jeg deg ett :santa:

15 Likes

Nei…jeg har ikke det :joy: Er bare en naiv og håpefull idealist.
Murmure virket forresten å være fair da originalen til «Grain de Sable» ble trukket ut tilsynelatende tilfeldig. Delte trekningen på IG.

Seriøst Fingercut. Det du gjør her i tråden er jævlig raust av deg. Bøyer meg i snøen. Nå har jeg aldri vært i tvil om at du er en real fyr etter kaffepratene vi hadde ifjor der vi pratet om pejac og annen kunst, men du bekrefter det til de grader her også :slight_smile: fistbump

12 Likes

Støtter dette 100%:grin:
Utrolig fint gjort!

Tok et lodd jeg også!

Som tidligere nevnt i tråden kan dette fort bli veldig dyrt med både Banksy og Pejac🙈

3 Likes

Order #20212768

3 Likes

Shit var fint ass - du skal få komme å bestemme innrammingen på kunsten min :smile:

1 Like

Takk for det @gnageren :blush: og ditto, du var et meget hyggelig besøk også! Gjør det gjerne igjen, bare å stikke innom om du er i høgget :+1:t2:

7 Likes

20212823x kl 9:40,

3 Likes

Order #20212849

Send en melding om noen ønsker lodd i Stavanger regionen.

4 Likes

Order #20212866 Confirmed 14:59

1 Like

Jeg mottar et par ekstra postkort i Moss til kostpris for de som er intressert i lokal pickup her :slight_smile:

1 Like

Order #20212891 Confirmed Kl 16:31

2 Likes

Noen kjappe antagelser og estimater på fredagskvelden her. Store forbehold om feil :sweat_smile:

Om vi antar ut ifra ordrenummerene at det er ca 890 solgte ordre.
Antar at det er gj snitt på 6.5 lodd per ordre.
Da har vi ca 6650 lodd solgt.
Så får vi vente og se hva fasiten blir :hugs:

Om vi antar at 30 av de 60 verkene faktisk blir reelt loddet ut til randoms som de fleste av oss (og ikke går til returning customers), så finnes der teoretisk ca 30/6650 = 0.45% sjanse pr lodd.
Eller ca 1:221 vinnersjanse.

God helg og lykke til! :hugs:

Ref tidligere antagelser og bra estimater av undertegnede på So Far So Close 😅

Pejac (Spania) Tråden - #366 av Shagga_Son_of_Dolf

Hvor mange lodd kjøpte du?

• 1 lodd
  • 2-4 lodd
  • 5-9 lodd
  • 10-14 lodd
  • 15+
0 stemmegivere
9 Likes