Pejac (Spania) Tråden

Kjedelig lite action i innboksen min idag og :frowning: hadde jo litt trua som alltid men får heller ta det til etterretning. Får se fram til en nydelig bukett postkort lande i postkassen i februar og vite at bursdagspresangene til alle man kjenner for 2023 er i boks alt!

8 Likes

Tenkte å lage en liten pejac mini vegg! Har noen ekstra lodd til overs fra tidligere slipp? Kjøper gjerne om dere kan sende/hentes hos dere :slight_smile:

Gratulerer nok en gang til alle som vant!

Ha en god jul alle sammen :christmas_tree:

4 Likes

Hadde unna deg det @godeste :kissing_heart: måtte trøste meg med å bygge en fraktkasse her jeg, kanskje det hjelper litt for deg og å se slik et vidunder?

Og i tillegg så dukker det opp en Yinyang og en meadow på døra i morgen tror jeg!

2 Likes

Ja nå snakker vi kvalitet!! Har ennå kassa stående i kjelleren… mangler bare signaturen din på den :stuck_out_tongue:

1 Like

Gratulerer de som fikk! Et helt rått trykk… :star_struck: Dessverre ingen mail her i kveld - vel vel, da har jeg bedre økonomi til Banksy trykket hvor jeg har ett lodd med… :sparkles::crossed_fingers:t2::joy:

8 Likes

Noen som trenger å slikke sårene fra i går så kom yinyang’en i dag :heart:

Ta kontakt på pm :grinning:

5 Likes

Er det ekte Pejac fotspor :stuck_out_tongue: godt de vet hvordan å pakke godsakene!! <3

1 Like

:rofl: ja, den her var det drøyt mye spor på, heldigvis ingen cracks eller lignende, denne gjør det vondt å la gå :pensive:

2 Likes

3 Likes

Lagde en “Pejac meadow fraktkasse” nå til en kar som kjøpte Meadow :blush: Meadow kom jo uten fraktkasse. Nå er det slutt på panzerkassene @Godeste - dette ble jo mye bedre! :+1:t2:

8 Likes

Digger merket :joy:

1 Like

PanzerKassen fra Forrest’en kan brukes som fall-lem under traktoren skulle behovet og traktor oppstå. Skal ikke kimse av ekte håndverker-kvalitet! Tipper den også kam brukes som skjold dersom russerne kommer!..

2 Likes

Hadde jeg ikke tenkt på med den hadde funka bra som låvebru :+1:t2: eventuelt kan den vel også brukes som rampe for motorcross? Muligens også som slipprampe for større båter/skip?

1 Like

Litt usikker på hvordan dette med lodd og postkort fungerer.

Men som surfer digget jeg dette bilde å ønsker gjerne å kjøpe et slik postkort! Så om noen har et ekstra så ta gjerne kontakt :blush:

5 Likes

Som @Mork skriver, fantastisk merke på den kassen!! :joy::joy:

Kunne ikke la være :smile: stolt over den jeg

Har ikke gjort noe stort ut av å selge YinYAng settet mitt - så jeg har det fremdeles stående for den som måtte ønske å ha med seg litt bagasje på toget :+1:t2:

1 Like

En liten hjelpetråd for de som planlegger å få rammet inn postkort hos IKEA rammemakerservice :stuck_out_tongue:
Dessverre utsolgt for lysbrun ramme utover utstilling (gjelder Stavanger pr idag slutten av Januar)

7 Likes

En kar på Pejac-tråden på Face delte denne. Ganske heftig pris men ganske heftigt bilde og <3

2 Likes

Litt i heftigste laget? :stuck_out_tongue:

4 Likes