Kjedelig lite action i innboksen min idag og
hadde jo litt trua som alltid men får heller ta det til etterretning. Får se fram til en nydelig bukett postkort lande i postkassen i februar og vite at bursdagspresangene til alle man kjenner for 2023 er i boks alt!
Tenkte å lage en liten pejac mini vegg! Har noen ekstra lodd til overs fra tidligere slipp? Kjøper gjerne om dere kan sende/hentes hos dere ![]()
Gratulerer nok en gang til alle som vant!
Ha en god jul alle sammen ![]()
Hadde unna deg det @godeste
måtte trøste meg med å bygge en fraktkasse her jeg, kanskje det hjelper litt for deg og å se slik et vidunder?
Og i tillegg så dukker det opp en Yinyang og en meadow på døra i morgen tror jeg!
Ja nå snakker vi kvalitet!! Har ennå kassa stående i kjelleren… mangler bare signaturen din på den ![]()
Gratulerer de som fikk! Et helt rått trykk…
Dessverre ingen mail her i kveld - vel vel, da har jeg bedre økonomi til Banksy trykket hvor jeg har ett lodd med… ![]()
![]()
![]()
Er det ekte Pejac fotspor
godt de vet hvordan å pakke godsakene!! <3
ja, den her var det drøyt mye spor på, heldigvis ingen cracks eller lignende, denne gjør det vondt å la gå ![]()
Lagde en “Pejac meadow fraktkasse” nå til en kar som kjøpte Meadow
Meadow kom jo uten fraktkasse. Nå er det slutt på panzerkassene @Godeste - dette ble jo mye bedre! ![]()
Digger merket ![]()
PanzerKassen fra Forrest’en kan brukes som fall-lem under traktoren skulle behovet og traktor oppstå. Skal ikke kimse av ekte håndverker-kvalitet! Tipper den også kam brukes som skjold dersom russerne kommer!..
Hadde jeg ikke tenkt på med den hadde funka bra som låvebru
eventuelt kan den vel også brukes som rampe for motorcross? Muligens også som slipprampe for større båter/skip?
Litt usikker på hvordan dette med lodd og postkort fungerer.
Men som surfer digget jeg dette bilde å ønsker gjerne å kjøpe et slik postkort! Så om noen har et ekstra så ta gjerne kontakt ![]()
Som @Mork skriver, fantastisk merke på den kassen!! ![]()
![]()
Kunne ikke la være
stolt over den jeg
Har ikke gjort noe stort ut av å selge YinYAng settet mitt - så jeg har det fremdeles stående for den som måtte ønske å ha med seg litt bagasje på toget ![]()
En liten hjelpetråd for de som planlegger å få rammet inn postkort hos IKEA rammemakerservice ![]()
Dessverre utsolgt for lysbrun ramme utover utstilling (gjelder Stavanger pr idag slutten av Januar)
En kar på Pejac-tråden på Face delte denne. Ganske heftig pris men ganske heftigt bilde og <3
Litt i heftigste laget? ![]()