Pejac (Spania) Tråden

ja usikker om prisen har rot i virkeligheten egentlig…

2 Likes

Main forest for 150k er drøyt - men noen kjøper nok :+1:t2:

Sideinfo: Ble nylig tilbudt en av Pejacs aller heftigste store originaler - pris:

100k GBP…

Artig også at eier som solgte var HØYT oppe i kunstverden, nesten litt starstrukk av å kunne handle med fyren, men her ble lille meg for liten denne gangen og jeg takket nei. Ga et bud på hans originale sepukku som hang noen meter bortenfor men den skulle ikke selges :tired_face:

Forøvrig hadde han kjøpt den sepukkuen for rundt 60k GBP for flere år siden off market.

Mye info her som kan betraktes som opphausing - for spør dere kan jeg verken oppgi navn på selger eller verket som var til salgs - men det jeg kan si er at det definitivt handles store Pejac verk for store summer, mellom store samlere i et whale off market.

Take my word for it, her sånn online lizzom :person_facepalming:

Pejac 4evva​:heart: :rofl:

10 Likes

Snakker vi tornadoen eller? Er så mange fantastiske å velge mellom at det er en nær umulig oppgave lol

1 Like

Ikke Tourbillion, langt heftigere enn det :drooling_face:

1 Like

Meadow 2?

1 Like

Nei! Slutt og spør! :rofl::rofl::rofl::rofl: Forøvrig er Meadow II og Tornadoen i det samme huset… Sjekk ut Phillip Cancelliere på instaface

Nokon som veit når New Wave postkort blir sendt ut? :slight_smile:

“The Postcards Lottery Tickets will be shipped in February”

2 Likes

Så glass onion her forleden og fikk kraftige Pejac vibber da jeg så dette… kan jo fort være inspirasjonskilden her for all del :slight_smile: evt ikke reelt en plass menmen

Ser oppdatering på postkort er første halvdel av Mars :slight_smile:

4 Likes

Da fikk jeg melding om levering neste uke :heart:

4 Likes

Gleder meg villt!

2 Likes

Snakker vi postkort eller ekte kjærlighet?..

1 Like

Vi snakker HF postkort ( regner jeg med )

1 Like

Er det tilfeldige HF-kort i denne batchen også? :star_struck:

1 Like

Er det flere som har hatt problemer med fedex tracking på postkorta? Måtte etterlyse info fra suben idag, har ikke fått en eneste mail fra fedex på det.

Viser seg at de kommer nå på onsdag :pray:

1 Like

Har ikke mottatt noen bekreftelse på at de er sendt. Har bare antatt at de ikke har forlatt Spania enda🤷‍♂️

2 Likes

Jeg har den holdningen at det dukker opp når det dukker opp. Forstår @Fingercut er mer avhengig av timingen. Han må jo rydde plass til containeren med postkort som ankommer adressen hans :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hehehe nå skal jeg jo gi bort en del av de til folk her og der, også vurderer jeg å gjøre no kult med en god del av de! :sunglasses: oppdatering kommer her på kv etterhvert :blush:

1 Like

Var det samme her, kontakt Marta på management@subenysuben.com og etterlys trackinfo :+1:t2:

1 Like