Jeg også smilte litt ekstra over dette
Da håper jeg alle svarer kunstveggen, uansett hvor man hørte om slippet
Så at «A Forest» ble auksjonert på Artsy for 3800 USD, hvor mye tror dere den havnet på med premium, mva og frakt?
3800$ + 25% premium(950$)= 4750$
Det tilsvarer ca.52360kr med dagens kurs.
Mva på 5%= 2618kr
Frakt = ca. 10 000kr (har brukt @fingercut som referanse her på hva han har betalt Tateward tidligere for frakt men kanskje du kan forhandle det ned.)
Det kan komme et fortollingsgebyr og gebyr for utlegg av mva som fraktselskap kan belaste deg for.
Så totalt ca. 65000kr.
But of course
Og da var selgeren villig å selge for ca 36 000 kr (antatt 10% salær av auksjonshus)…
Siste idioten er fortsatt ikke født
Noen som har lyst på en fra tier 6 her 626-750? (Ikke min)
Nei, men jakter fortsatt 1 og 8
Her er det sikkert greit om du nevner hvilke av de 8 slippene du gikk for
Han har laget egen annonse her: Pejac verk - #3 av Gulosten
Your artwork is now being printed at Make-Ready. Once complete, prints will be numbered and authenticated, then prepared for dispatch.
We currently expect to ship unframed artworks by 28 October and framed artworks by 2 December.
Hvis noen kunne vært interessert i å bytte min 3’er mot din 2’er så send meg en pm.
Feil fora? kremt
Hva synes dere om dette?
Nyere versjoner av samme verk
https://www.instagram.com/stories/pejac_art/3451202029680360196?igsh=YWF3dnV0dmp0eTdh
Ser dere på dette som verk i samme serie eller nye versjoner?
Sandra Chevrier gjør jo det samme, da må det jo være greit
Kommer vel litt an på om det er nye runder med trykk eller bare nye versjoner av et eksisterende verk?.. de fleste er jo originalt malerier før det lages et trykk-versjon… trenger ikke nødvendigvis bety at det ikke kan males nye tolkninger? Men som sagt… kommer det nye trykk versjoner så brytes en usynlig grense i mine øyne…
Edit: tror ikke jeg svarte på spørsmålet hehe… svarte vel mer på om hva mine meninger var om å lage nye versjoner av trykk
Her var jeg nok litt rask på avtrekkeren. Trodde det var nye versjoner av trykk.
Enig i at det kan males nye tolkninger og kommer det nye trykk-versjoner så brytes en usynlig grense i mine øyne også. Var det jeg trodde hadde skjedd her. Beklager det!
Nå som Hope begynner å nærme seg, har folk begynt å tenke på hvordan den skal ramme inn?