Pejac (Spania) Tråden

Sort ramme flytende

2 Likes

Absolutt. Jeg har tenkt en lys ramme av noe slag. Type Eik kanskje. Flytende. Tenker kjøre samme stil på begge.

1 Like

Noe jeg syntes ble ganske heftig selv var lys eik på rammen med sort bakeplate og flytende heng! Matchet rammen med møblene som er i samme stil, ble helt rått!

2 Likes

Jeg skal ha eikeramme med hvit bakeplate og svevende montering🤩

5 Likes

Må ut å finne treverket selv jeg ass - dette må bli billigst mulig! X8

8 Likes

Høres ut som veldig i bane med slik jeg også tenker å ramme det inn :slight_smile:

2 Likes

Mente selvsagt bakplate😝
Hadde tatt seg ut med en bakeplate.
Går litt fort på mobilen til tider😅

image
antar dette ikke er et alternativ :stuck_out_tongue: så blir nok noe lys ramme og flytende på hvit bakgrunn… evt ser jeg om @Fingercut finner på noe artigt :wink:

3 Likes

Det blir sort eieramme, flytende og med hvit bakplate for min del :slight_smile:

Gleder meg til å se resultatene her om en måned eller to. Spent på å se lys eikeramme.

2 Likes

ahh kjenner på meg det nærmer seg… nærmer seg å begynne å preppe madammen for et nytt bilde som skal på veggen… nærmer seg den tiden man må samle husets ledere (igjen, madammen) til samling for å stemme ut et bilde som må Ned av veggen… nærmer seg den tiden man må kjøpe seg et Enjoy-hefte for å få 15% rabatt på innramming… den tiden man sjekker inboxen sin flere ganger om dagen for å finne bekreftelse om forsending… og nærmer seg den dagen man må på posten og betale avgiften til Tollmyndighetene for å få lov å hente ut nyeste tilskudd til familien <3 Det Gledes!

10 Likes

Faen. Jeg hadde glemt tollavgiften. :joy::sweat_smile:
Jaja… det blir bra til slutt. Var det november de begynte å sende ut?

2 Likes

Meldingen fra august en gang

2 Likes

Må bare elske skjebnens ironi noen ganger…
Conan har bursdag 28.10, hadde jo vært kult om de kom en og en med budbiler gjennom hele dagen :joy::joy:

2 Likes

haha spørs hvem som hadde kost seg mest da!! :smiley: “åh du skulle virkerlig ikke”…

1 Like

Hekkan det var ikke mange f5 før mailen kom gitt

3 Likes

Da kommer bilde på mandag seg jeg :slight_smile:

2 Likes

SHIT! Da må jeg få fingern ut a racerhølet å sette igang med rammene - skal lage de selv :exploding_head:

6 Likes

Respekt :muscle:t3: Håper du dokumenterer prosessen.

2 Likes

Forstår jeg godt… du hadde jo måtte bla opp type 40k bare i rammer :smiley:

1 Like

Skal gjøre et forsøk - har en god ide, blir MYE jobb men går det som det skal kommer mange her inne til å trygle og be på sine knær etter de rammene :joy::joy: Forøvrig er idee’n inspirert av kåken til et medlem her inne :exploding_head: skal se om ikke jeg deler litt bilder underveis :+1:

4 Likes