Sort ramme flytende
Absolutt. Jeg har tenkt en lys ramme av noe slag. Type Eik kanskje. Flytende. Tenker kjøre samme stil på begge.
Noe jeg syntes ble ganske heftig selv var lys eik på rammen med sort bakeplate og flytende heng! Matchet rammen med møblene som er i samme stil, ble helt rått!
Jeg skal ha eikeramme med hvit bakeplate og svevende montering🤩
Må ut å finne treverket selv jeg ass - dette må bli billigst mulig! X8
Høres ut som veldig i bane med slik jeg også tenker å ramme det inn ![]()
Mente selvsagt bakplate😝
Hadde tatt seg ut med en bakeplate.
Går litt fort på mobilen til tider😅

antar dette ikke er et alternativ
så blir nok noe lys ramme og flytende på hvit bakgrunn… evt ser jeg om @Fingercut finner på noe artigt ![]()
Det blir sort eieramme, flytende og med hvit bakplate for min del ![]()
Gleder meg til å se resultatene her om en måned eller to. Spent på å se lys eikeramme.
ahh kjenner på meg det nærmer seg… nærmer seg å begynne å preppe madammen for et nytt bilde som skal på veggen… nærmer seg den tiden man må samle husets ledere (igjen, madammen) til samling for å stemme ut et bilde som må Ned av veggen… nærmer seg den tiden man må kjøpe seg et Enjoy-hefte for å få 15% rabatt på innramming… den tiden man sjekker inboxen sin flere ganger om dagen for å finne bekreftelse om forsending… og nærmer seg den dagen man må på posten og betale avgiften til Tollmyndighetene for å få lov å hente ut nyeste tilskudd til familien <3 Det Gledes!
Faen. Jeg hadde glemt tollavgiften. ![]()
![]()
Jaja… det blir bra til slutt. Var det november de begynte å sende ut?
Meldingen fra august en gang
Må bare elske skjebnens ironi noen ganger…
Conan har bursdag 28.10, hadde jo vært kult om de kom en og en med budbiler gjennom hele dagen ![]()
![]()
haha spørs hvem som hadde kost seg mest da!!
“åh du skulle virkerlig ikke”…
Da kommer bilde på mandag seg jeg ![]()
SHIT! Da må jeg få fingern ut a racerhølet å sette igang med rammene - skal lage de selv ![]()
Respekt
Håper du dokumenterer prosessen.
Forstår jeg godt… du hadde jo måtte bla opp type 40k bare i rammer ![]()
Skal gjøre et forsøk - har en god ide, blir MYE jobb men går det som det skal kommer mange her inne til å trygle og be på sine knær etter de rammene ![]()
Forøvrig er idee’n inspirert av kåken til et medlem her inne
skal se om ikke jeg deler litt bilder underveis ![]()