Pejac (Spania) Tråden

Fikk melding om at mitt er på vei, levering tidlig neste uke

2 Likes

Samme her :slight_smile:
Stod ikke hvilket nummer man fikk, så det blir også spennende😁

2 Likes

Har hele gjengen fått en slik bekreftelse? Jeg kan ikke se å ha mottatt en epost på at noe er på vei. :slight_smile:

Ikke at jeg har hastverk. Regner jo med at Pejac bruker litt ekstra tid på mitt for å gi de en litt sånn personlig touch. Samtidig som at han sender med et the forrest trykk i samme slengen. Det tar jo litt ekstra tid.

2 Likes

Pejac bruker jo ingen mere tid på dette, er jo teamet rundt som maler på resten hos AA :joy:

2 Likes

Siste nytt er at Lavrans Borgen er flydd inn for å håndkolorere.
Når man trodde det ikke kunne bli bedre :chart_with_upwards_trend:

3 Likes

Han skrev at han skulle bruke tid på mine trykk

Nei ikke mottatt ennå

Virker som de sender ut fortløpende fra første gruppe. Jeg fikk tilslag i to av rundene og det fra gruppe to skal dukke opp i morgen. Det andre har jeg ikke fått noe info om enda :slightly_smiling_face:

1 Like

Fikk mail om gruppe 4 nå

2 Likes

Yes. Har fått meldinger jeg også nå :slight_smile:

En uhøytidelig poll.
Hvor mange tror dere havner på finn?

• 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21+
0 stemmegivere

Tenker du på etter klausulen om resale-agreement er utløpt? Om en skulle vært desperat etter å selge så er det vel en bedre løsning å legge ut på salg på UAA eller ebay med tanke på den Norske Valutaen :expressionless:

Sjøl skal min rett på veggen!

Resale-agreementen:

You may not resale or otherwise transfer ownership of the Artwork to a third party for a period of 2 years from the date of this agreement.

Should You wish to resell the Artwork after such period of 2 years has elapsed, Avant Arte shall hold a preferential acquisition right. You agree to notify Avant Arte of your intention to resell the Artwork via email at info@avantarte.com. Avant Arte shall have thirty (30) days to reply.

If Avant Arte replies within the set term, both parties agree to enter into a thirty (30) day good faith negotiation to agree on a buyback price and a process for the transaction

If Avant Arte does not reply within the response period, upon its completion, you shall be permitted to freely resell the Artwork.

The Certificate of Authenticity will be shipped with this work.
This agreement may only be varied by written agreement between You and Avant Arte.

This agreement and any contractual or non-contractual dispute or claim arising from or in connection with it shall be governed by the law of The Netherlands.

Tenkte mer når alle er mottatt i løpet av de neste ukene. Vi får se om resale-agreement blir respektert.

1 Like

Jeg fikk en sms fra Fedex der de ønsker å se kvittering, navn på kunstner og navn på verket. Regner med hele gjengen har fått samme sms?

1 Like

Jeg har ikke hørt noe. Var inne å sjekket sporing nå. Står at den er ute for levering, beregnet til før 18:00 i dag :slight_smile:

3 Likes

Gleder meg til å se bilder!!!

3 Likes

Lite bilder mtp at folk skal ha begynt å motta verkene. :slight_smile:

1 Like

Ja, hvor blir de av?

Det kommer flatt i hvert fall…

2 Likes