Blir litt mindre MVA å betale neste periode, null stress ![]()
Norwegian for the win. 1 stk Pejac rotet bort av flyselskapet. Sendt som spesialbaggasje i original innpakning.
Jeg får bare håpe de klarer å spire dette opp. Fyren som stod på kundeservice fremstod som en av de mest uinteresserte typene jeg har truffet på lenge.
Dukker nesten alltid opp igjen
Men kjedelig!
Krysser fingrene
![]()
Opplevd samme med SAS. Da viste det seg at det ble lagt for seg selv på vei ut av flyet og sånn sett henlagt når det kom frem. Nervepirrende men løste seg.
Pejac: The Boss - 2021 på Blomqvist.
Med støttende ord roet jeg nervene, og jaggu kom bilde på døren i dag ![]()
Samme verk som ble forsøkt solgt her tidligere, ser jeg.
Og muligens flere ganger med den verdivurderingen der?
Målt opp mot andre estimater og salg gjennom året:
Meadow er da vitterlig et av Pejacs mest ettertraktede trykk, the boss på motsatt side av skalaen? Eller?
Enig der, men det blir jo bare personlig preferanse
Mulig jeg er litt farget av at jeg eier et slikt trykk selv, men jeg tror ikke prisen er langt ifra her. Det er mindre enn hva jeg betalte, men jeg betalte noe mer for å få kjøpt lokalt.
Verket appellerer også til meg av personlige grunner (som nevnt - godt farget)
Hvor mange The Boss har du sett til salgs? Kontra hvor mange Meadows, H20, YY, Linea etc?
Jeg er forøvrig på jakt etter en Meadow eller Seppuku EE ![]()
Har akkurat solgt 3 verk av Pejac her i landet.
Meadow, New wave e.e og H2O e.e.
Alle 3 til en nå meget lykkelig kar med allerede en ganske fresh samling! ![]()
Lykke til med sepukku e.e den er ikke lett!
Godt med utfordringer! ![]()
![]()
Bare 6 stk, kjenner til 1 stk - ikke til salgs.
I dag mottok jeg endelig mitt eksemplar av Hope. Og dette var første gang jeg så et Pejac-verk live, og det gav meg en aha-opplevelse som skjermbilder ikke har gitt tidligere.
Selv om jeg aldri helt har skjønte hypen rundt han, så skjønner jeg det nå!
Og plutselig tar jeg meg selv i å søke etter andre tilgjengelige verk av han…
Send gjerne et digitalt ping om det er noen som har en Meadow for mye… jeg sitter med en helt fantastisk nydelig Forest ee (25eks) som jeg kunne vurdert å gjøre en avtale mot… jeg er kjempefan av den, men etter tre år kjenner jeg mer og mer lysten etter Meadow…
Forest’en har som nevnt vært i mitt eie i 3 år og er nydeligt rammet inn. Kjøpt av en viss hyggelig herremann her på forumet.
Hei og god jul! Hvordan har julen deres vært? ![]()
Har ett spørsmål til dere som eier tidligere pejac verk som A Forest, Boss, Ahab og lignende. Hvordan har dere rammet inn bildene? Ser for eksempel at A Forest har revet kanter men kanskje litt tynt papir så det blir litt bølgete? Hvordan er det å ramme inn disse flytende/fritt heng? Eller blir det ofte brukt passepartout for å “stramme” det litt opp for å unngå litt bølger i papiret.
Håper jeg kan se begge deler her å få noen gode tilbakemeldinger med forslag ![]()
Ha en fin dag videre og godt nyttår! ![]()
Jeg har valgt pp på alle mine Pejac verk. Rett og slett pga de berømte bølgene i papiret man ofte ser på Pejac sine trykk. Personlig synes jeg kanskje de kommer mer frem om man rammer inn flytende/svevende og av den grunn har jeg valgt det slik. Eksempelvis a forest så går ikke trykket helt ut til kanten av arket, så det egner seg kanskje bedre enn andre for pp ![]()
Meadow derimot går helt ut til kanten og her skal jeg innrømme at dette nok burde vært flytende og ikke med pp, mulig det kommer en omramming på denne ![]()
Fortsatt god jul og godt nyttår til dere alle ![]()
Ser det ligger 5stk tilsalgs på Finn nå.
damn naise Meadow!! var det den du henta i London?