Brannfakkel? Jinx? Før slippet var det en del sterke stemmer som mente at finn ville oversvømmes av trykk etter slippet. Mulig jeg er veldig tidlig ute… men så langt er det vel ikke akkurat overflod av trykk som skal selges. Eller?
Jeg er en av dem som trodde jeg skulle se det florere på Finn, men veldig bra det ikke gjør det!
Men vet også om ett par salg på privat meldinger, så salg har det blitt flere av vil jeg tro ![]()
Bare vent til Fedex finner fram utpå Vormedal
Var en av dem som trodde det selv og må innrømme at jeg må spise ordene jeg skrev. Samtidig så er det veldig bra synes jeg. Virker som trykkene har gått til hjem hvor de skal beholdes. Har sett noen få private salg.
Edit: Fant kun et trykk på EBay.
Jeg fikk følgende beskjed da jeg kontaktet Avant Arte i dag om status på mitt trykk fra pulje 2. Hvis det er flere som ikke har fått sitt ennå, så gjelder denne beskjeden kanskje dere også?
«There was a small issue with some of the prints, which caused the delay. We are sorry we missed it and did not inform you about it immediately. We are expecting to dispatch your print within this week and ship it as soon as possible.»
Ingen nye meldingar, sjølv om eg både har sendt dokumentasjon og purra to gongar. Får bli ein ringerunde i morgon.
Der slapp dei mitt trykk og ![]()
Har fulgt med i skyggene her siden social distancing årene, I hope you like my first post ![]()
Jeg gikk for denne varianten!
Har ikke tenkt så langt rundt salg - har så langt kjøpt ting som skal beholdes.
Regnskapsfører har så langt ikke sagt noe vedrørende kjøpene mine ![]()
Hvis det er noen som var fra nr en eller lav nr kunne jeg tenke meg å kjøpe ![]()
Første jeg har sett på finn. Den jeg leter etter, men någet stiv pris for min del…
Må ikke skrive det her! Kan jo hende noen her i gruppa sladrer på deg ![]()
Bedre pris på denne da? ![]()
https://www.finn.no/381729524
Knalldeal! Løp og kjøp! Til og med inkludert frakt! ![]()
Du som hadde vært hos Tore’s like før jeg var der! De anbefalte svart bakgrunn - gikk for det samme ![]()
![]()
Var innom rammemakeren i går. Landet på denne, men er fortsatt i tenkeboksen ang. sort bakplate. Har en uke å bestemme meg på, så blir nok enig med meg selv til slutt😊
Tror begge deler blir fint!