Pejac (Spania) Tråden

Gruppe #3 her også, med lavt nummer. Bytter også mot et bilde med flere mennesker om noen er interessert (Oslo-området). Men ikke lenge til bildet leveres inn innramming, så må evt bytte innen kort tid :grinning:

1 Like

Venter på gruppe 7. fedex påstår det kommer idag innen åpningstiden, så har sluttet å tro på dem. Kanskje det kommer lørdag? Mandag? Endag?

2 Likes

Blir fort mandag🥲

Litt off topic men FedEx er vel blant de verre speditørene…

1 Like

:joy: helt tragisk.
De er terningkast 0 på pålitelighet og brukeropplevelse. Nettsiden har ikke vært oppdatert siden sist Norge var i et mesterskap.

«Pakken er på vei og leveres neste dag»

Tre dager etterpå:
«Pakken er på Charles de Gaulle.
Leveringen neste dag»

Og så endrer man leveringsadresse av praktiske hensyn, og får en vag bekreftelse på at det er ok.

To dager etterpå
«Ny lokasjon for levering: oppdatert. Levering neste dag»

To dager etterpå:
Telefonen ringer. «Hello. I’m outside house. Fedex. Not home? I leave package in bush, ok? 100% safe. Promise ”.

Og selvsagt ved den opprinnelige adressen, og mens man er på jobb.

Handlingen i Cast Away er tydeligvis mer regelen enn unntaket…
IMG_1115

3 Likes

Over til noe annet, hva synes de som har mottatt verk(et/ene). Bedre/dårligere enn du hadde trodd? Over/under forventning? Kjøpte du en/flere? Hvordan har du tenkt til å ramme inn

2 Likes

De eg har sett ser veldig bra ut og egentlig langt bedre en forventet🙌 bare å glede seg for de som ikkje har mottat sitt ennå😍

7 Likes

Det ble en gledens dag! selv om “trusted partner” av FedEx ville sette boksen utenfor ytterdøra… måtte overtale ham til å legge den i putekassa 2m fra døra.

4 Likes

Likte det veldig godt. Hvis noen har et fra serie 2 eller 3 til salgs, send meg gjerne en PM. Tror det hadde blitt fint med 2 ved siden av hverandre

16 Likes

Imponert over detaljene og hvordan dette er pakket inn. Med to forteller det en historie hvor de utfyller hverandre. Hadde ikke cash til å gå all in :sweat_smile:

12 Likes

Jeg kan muligens selge mitt versjon.3 til noen her inne hvis det er interesse for det. Kjøpte 2 print til å ha på veggen, men de blir litt for like synes jeg. (Andre er bare versjon. 4)

Nå vet jeg om et medlem som blir veldig glad når de får overlevert denne.

8 Likes

Dersom det skulle vise seg at det faktisk blir mva på disse, så er vel det et par-tre her i tråden som bør finne fram tørkerullen straks :roll_of_toilet_paper::sweat_smile:

Ellers så har det jo kommet frem flere argumenter som underbygger at vi skal kunne slippe mva. Er dette noe som kan sammenfattes og eventuelt ettersendes, @Toris ?

29 Likes

Fett! Har alle i siste tier “hope” på bakken?

1 Like

Jeg tror alle i tire 8 har hele eller deler av “Hope” på bakken:

Ser på filmen hos Avant Arte at noen kan ha en person som holder på å male “Hope”

5 Likes

Ingen som har rammet inn? Trenger inspo😅

Venter på å få tilbake fra rammemaker🥹

2 Likes

Levert til rammemaker i dag :grinning: Gikk flytende på hvit passepartout og tynn ramme i lys eik :grinning:

5 Likes

Nice, jeg tok svevende med hvit bakplate og ramme i eik🔥

5 Likes