Pejac (Spania) Tråden

Har alle fått beskjed om at deres er på vei? Min er i runde 6 og jeg har ikke fått beskjed den er sendt enda🤔

Tror ikke alle har fått mail. Snakket med en som ikke er medlem her og han har kjøpt i gruppe 7 og 8. Han har ikke fått mall foreløpig.

1 Like

Min er på vei. Den er fra runde 7 :grinning:

1 Like

Mine sitter også fast i tollen foreløpig.

1 Like

Har kun fått oppdatering og sporing på 1 av 3 - men har fått bekreftelse fra AA at alle er på vei.

1 Like

same same. fikk forespørsel om betalingsbekreftelse og litt mer info nå.
krysser fingre og håper Toris sin info hjelper :slight_smile:

Dette er vel fy fy, men hvis noen er interessert i #3 av hope så ta kontakt. Sto ikke helt til forventningene. Vil heller at det går til en samler på forumet som vil ha det, enn at det sendes tilbake.

7 Likes

Begge mine ble forsøkt levert på døren, men var ikke hjemme. :slight_smile:

2 Likes

Da lukter det hjemmekontor torsdag :smiley:

1 Like

Da fikk jeg levert versjon 2 her :partying_face:
Har dere måtte betale noen avgifter? Kommer det regning senere, eller slipper vi :grimacing::crossed_fingers:t2:

:joy::joy:lite bilde på coa’et, passet som hånd i hanske​:ok_hand:

258 posts were split to a new topic: Pejac - Hope - MVA Diskusjon

image

sendte info til Fortollingen igår, og idag er den oppdatert med ny lokasjon… kanskje naivt å tro den er på vei? men gjør det likevel :smiley:

2 Likes

ja se det ja… fikk som fortjent. vet den var stoppet i Toll allerede igår… så hvorfor det tar et døgn å oppdatere systemet er uvisst.
image

2 Likes

Mens folk krangler om toll, så har jeg omsider fått mitt i hus - OG knekt koden. Endelig et kunstverk man skjønner :brain::boom:

21 Likes

Endelig kom sandnes på kartet! <3

6 Likes

Der er vi litt enige! Vedkommende kunne ikke gi en vurdering på stående fot pr tlf.
God helg :slight_smile:

melding sendt.

Kjøpte gruppe to og fikk midt i rekken ca? :slight_smile:

Jeg klaget mye på dette verket med opplag og at ikke pejac selv engang malte på gullet, men dæven så fint det ble!

Er kanskje lov å si jeg tok litt feil? :sweat_smile:

11 Likes

Takk som spør.
Jeg bytter gjerne til en med høyere nummer og flere folk. Har gruppe 3. Fikk lavt nr

Mest sannsynlig en liten longshot

7 Likes