Har alle fått beskjed om at deres er på vei? Min er i runde 6 og jeg har ikke fått beskjed den er sendt enda🤔
Tror ikke alle har fått mail. Snakket med en som ikke er medlem her og han har kjøpt i gruppe 7 og 8. Han har ikke fått mall foreløpig.
Min er på vei. Den er fra runde 7 ![]()
Mine sitter også fast i tollen foreløpig.
Har kun fått oppdatering og sporing på 1 av 3 - men har fått bekreftelse fra AA at alle er på vei.
same same. fikk forespørsel om betalingsbekreftelse og litt mer info nå.
krysser fingre og håper Toris sin info hjelper ![]()
Dette er vel fy fy, men hvis noen er interessert i #3 av hope så ta kontakt. Sto ikke helt til forventningene. Vil heller at det går til en samler på forumet som vil ha det, enn at det sendes tilbake.
Begge mine ble forsøkt levert på døren, men var ikke hjemme. ![]()
Da lukter det hjemmekontor torsdag ![]()
Da fikk jeg levert versjon 2 her ![]()
Har dere måtte betale noen avgifter? Kommer det regning senere, eller slipper vi ![]()
![]()
![]()
lite bilde på coa’et, passet som hånd i hanske:ok_hand:
258 posts were split to a new topic: Pejac - Hope - MVA Diskusjon

sendte info til Fortollingen igår, og idag er den oppdatert med ny lokasjon… kanskje naivt å tro den er på vei? men gjør det likevel ![]()
ja se det ja… fikk som fortjent. vet den var stoppet i Toll allerede igår… så hvorfor det tar et døgn å oppdatere systemet er uvisst.

Mens folk krangler om toll, så har jeg omsider fått mitt i hus - OG knekt koden. Endelig et kunstverk man skjønner
Endelig kom sandnes på kartet! <3
Der er vi litt enige! Vedkommende kunne ikke gi en vurdering på stående fot pr tlf.
God helg ![]()
melding sendt.
Kjøpte gruppe to og fikk midt i rekken ca? ![]()
Jeg klaget mye på dette verket med opplag og at ikke pejac selv engang malte på gullet, men dæven så fint det ble!
Er kanskje lov å si jeg tok litt feil? ![]()