Pejac (Spania) Tråden

Helt enig :joy:

Og du skjønner altså fortsatt ikke poenget mitt. Jeg klarer ikke å utbrodere dette noe bedre enn jeg allerede har gjort.
I give in :man_bowing:t2:

1 Like

Da er tråden på rett spor igjen…

13 Likes

Hvilken gruppe er det fra Toris? Ble det en gull figur på deg?

Fikk ikke alle gullfigur?

Gruppe 2

5 Likes

Batch 1 - virker som de har gitt nr 1 - 105 til forhåndssalgene. Heldig med ett av de gjenværende 20 i batch 1. Veldig fornøyd og fantastisk pakking fra Avant som alltid :clap::clap:

8 Likes

Mer folk på det motivet enn jeg hadde trodd det skulle være i batch 2 :slight_smile:

1 Like

10 Likes

Veldig fint! Er det gruppe 5?

Stemmer

Jeg har mottatt 2/3. Men skal ikke opp på veggen før renovering er fullført (min 3/4 mnd). De ser jo solid pakket ut. Ønsker egentlig ikke åpne. Samtidig har jeg lyst til og åpne å sjekke at de er ok. Noen anbefalinger?

Jeg ville åpnet. Veldig enkelt å skru esken igjen igjen etter inspeksjon. Kjedelig om det skulle være noe galt, selv om det er usannsynlig

5 Likes

Topp. Var nøyaktig det jeg lurte på, noe svakt formulert. Jeg åpner og lukker :+1:t2:

Nå trenger man ikke å skru lenger :slight_smile: Veldig enkelt med nye pakkemetoden til AA. Ville pakket opp og sett over før du pakket det sammen igjen.

1 Like

Det var ingen dokumentasjon utenpå pakken så jeg måtte sjekke med Fedex. De bekreftet at de hadde mottatt all nødvendig dokumentasjon elektronisk og at fortollingen var foretatt med resultat «fritatt mva» noe som er korrekt da opplaget for hver utgave er under 300 ex. (At serien av åtte forskjellige utgaver totalt består av 1.000 ex er irrelevant ifm tollvesenets regelverk. Mao det er åtte forskjellige kunstverk iht lovens fortolkning.)

13 Likes

Hva delte du av dokumentasjon? Eller var det AA som delte dette med FedEx elektronisk?

Da var Batch 7 på vei! Stemmer det at det er unntak av moms??

Følger det med en unormalt stor hanske, eller lite bilde av det store trykket:

5 Likes

AA, som avsender, legger inn dette elektronisk i systemet til Fedex slik at de kan fortolle i Norge.

Jeg informerte AA om regelverket i Norge og fikk de til å legge inn nødvendig informasjon, slik at vi slapp strafferunder.

26 Likes

Sykt bra jobbet Toris! :clap::clap::clap::clap:

4 Likes

Den som skal til meg har blitt stoppet av tollen.