Ingen info her i gården, annet enn at jeg også fikk den mailen og subscriba ![]()
Dette er vel da en digital katalog, ikke fysisk…? Ettersom de kun ber om e-posten vår?
Fikk samme som deg:
Jeg fikk den samme, ordlyden er helt tullete imo: «you have been selected». Vil tro samtlige som gir fra seg eposten har blitt «valgt».
Vi får se i morgen🤔
Har ikke mottatt noe slik mail
er det fra Pejac.es?
Ja, jeg fikk fra @pejac.es ihvertfall
Så var en samling originaler til salgs?
Ja mellom 12 og 20 verk. Relativt små originaler stort sett alle med farger. Pris var vel fra 150k til 250k sånn ca.
Når printene prises til 100k secondary er kanskje ikke det helt far off, men virker kanskje litt costly
Likte “Dana” creasespeed" og “Blades” best…
Men har klart å sikre meg sketchen til “Dystopia”!
![]()
![]()
![]()
![]()
Enig, veldig kul den der!
Gratulerer!!
Syns dette var hyggelige priser ift hva jeg forventet
Takk for det
joda, prisene er ikke så hakkande gæli egentlig mtp hva skisser har gått for før! Har da hørt om “skisser” gått for godt over 20k€ før?
Ble tilbudt en sånn liten vepsegjeng på kartong her for et par år siden for 34k.
Hva ga du for din lille lekkerbisken?
Åååååååååååh heeelvete!
Thank you for your participation in the highly successful BY AIR, LAND & SEA project. Due to overwhelming demand, we are delighted to inform you that your first choice, “DESPERATION” Sketch, has been selected by the Pejac team to become a part of your art collection.
Gratulerer! Hvordan ser den ut?
Noen som har noe spennende til salgs?
kontakt Joakim,- Pejac seppuku , meadow, H2O, a forest | FINN-torget (@Mork)