Med fare for å avspore litt her …
Er det noen som har noen ide om realistiske priser for H2O og New Wave i transportkasser med COA nå?
Med fare for å avspore litt her …
Er det noen som har noen ide om realistiske priser for H2O og New Wave i transportkasser med COA nå?
Syns den 10% behandlingsgebyr ved avbestilling er veldig tvilsom, selv om det står i betingelsene. Forstår at de prøver å få bukt med “ghostere”, men det er urimelig ovenfor de som vil bruke angreretten. Dette er ikke noe kommisjon.
Uansett lykke til med lotteri.
Hvor stor er denne releasen totalt sett? Og hvor mange ender i Norge tror dere?
Alle som søkte får ![]()
Er inntrykket jeg også sitter med. Særlig med tanke på at noen har fått to stk.
Da kan det høres ut som at dette ikke ble et trykk som fanget den store innteressen hos publikum….. jeg personelig syntes det ser lovende ut ![]()
Hva endte du opp med? ![]()
Kjøp - 10AM
Blir det MVA på disse?
Jeg endte opp med å la denne passere, men jeg syns det er et veldig flott motiv! Får se hvordan annenhåndsmarkedet blir!
En sjelden godbit endelig tilbake fra rammemakern idag. Pejac ga meg paletten han brukte når han lagde Dystopia.
Veldig kul og generøs gest ![]()
Blir vell ikke det ….. tok selv inn Snik ( direkte fra kunstner) trykk med opplag 30 og slapp MVA som bør vell ikke betale her heller ? Men sikkert andre som er mer bevandret i dette enn meg ![]()
Vel… det er mat for nye krangler hvis man vil starte en ny beef her i tråden.
Det er mva fritt opptil 300 eksemplarer. Dette slippet er 300 eksemplarer + special ed’s.
Så da er det bare å begynne - 300 er PÅ grensa? Eller er 300 OVER grensa? Altså at det da kan være max 299.
Kjørr!
Ha ha ja ikke sant
…… eller er det 12 forskjellige trykk av 25 eksemplarer ….
Jeg måtte jo få i gang denne diskusjonen igjen ![]()
Bare vet at du er han kidden i gata som hadde klepta fyrstikkesken på peishylla - svidde av hele jordet til nabogården 10min senere ![]()
Hvem har sladret?
Haha herlig. Der ble helga redda ![]()
Jeg kan gjerne være uenig med noen.
Selv inhabil akkurat som Lønseth, så må holde meg unna denne “etterforskningen” for denne gang. Eller… vent nå litt - “inhabil” er visst bare opp til MEG SELV å bedømme om jeg er ![]()
![]()
I’m in!
Menmen…. Godt du ikke tagga @andthenPush i innlegget ditt over for da hadde det allerede vært flammende innlegg fra den kanten
Oooops!
Slik jeg leser det er det strengt tatt 24 ulike opplag med hhv 25 eller 3 i hvert opplag, så dette er langt innenfor.