Til alle som deltok i “tolldebatten” på forrige utgivelse, her er det bare å brette opp ermene og gjøre seg klar for en ny runde ![]()
![]()
Artig konsept, trykket er litt for likt SoFarSoClose for min del. Gøy det kommer noe fra Pejac tidlig på året her også ![]()
Til alle som deltok i “tolldebatten” på forrige utgivelse, her er det bare å brette opp ermene og gjøre seg klar for en ny runde ![]()
![]()
Artig konsept, trykket er litt for likt SoFarSoClose for min del. Gøy det kommer noe fra Pejac tidlig på året her også ![]()
3000€ for main og 6000€ HF, kjenner den svir litt.
Denne gangen er det totalt 300 eks, så burde jo gått bra det vel ![]()
Forøvrig så likte jeg denne veldig godt! Veldig behagelig for øyet, bedre enn sfsc imo!
Kjempefin, men for dyr for meg akkurat nå😢
Kjempeflotte bilder igjen fra Pejac. Kanskje mer estetisk vakkert enn “so far so close”, men syns budskapet kommer mye mer ubarmhjertig frem der
Om mulig? Den var fin ![]()
Veldig flott, men som alltid liker jeg de dyreste best… ![]()
Ser AA har begynt med tekstmeldinger. Får oppdatering på at «lotteriet» dag 1 er over og at alle nå er solgt. Har vi noen heldige «lotteri»-vinnere her inne?
Mange her som har blitt med på trekningen ?
Må korrigere meg selv. «Alle» vil si dag 1. Ser dag 2 nå er åpen for påmelding😊
Gratulerer!![]()
Grattis! ![]()
Takk gutter, men ble faktisk litt usikker om jeg skal ha den. Fruen er ikke helt med på denne ![]()
Double luck ![]()
![]()
Den er kjip når de kan trekke 10% om du ikke tar den om jeg forstår riktig ?
Korrekt, og der kom argumentet for kjøp ![]()