Pejac waterline 20. til 24. juni

http://www.pejac.es/waterline#waterline1

Noen som drar nedover?

3 Likes

Nydelig trykk - synd det ikke kan kjøpes i døra, men godt initiativ med lotteri som går til veldedighet.

Jeg skal nedover selv til åpningen den 20. juni - rop ut om andre skal dit, hadde vært hyggelig med en Kunstveggen-pils eller to i Paris :slight_smile:

1 Like

Flott trykk! Skal dessverre ikke nedover selv, så setter pris på om noen av dere som skal nedover kunne kjøpt noen lodd til meg. Vippser over penger på forhånd! Send en PM dersom du er interessert i å hjelpe:)

1 Like

Utrolig sansen for Pejac og syns det nye trykket ser utrolig bra ut. Får dessverre ikke til tur nedover, så om noen mot formodning skulle ha lyst til å kjøpe entry i lotteriet for meg er det bare å rope ut. :slight_smile:

Kan man kjøpe lodd uten å være der in person?

Tydeligvis ikke

Fantastisk trykk fra Pejac! Dette likte eg på linje med Meadow, kanskje enda mer!

@Finnoy Det er ikke mulig å kjøpe lodd for andre enn deg selv (kun ett navn).

Egentlig fornuftig løsning på det syntes eg, som øker sjangsen for at de som prioriterer å reise ned å få kjøpt trykket :slight_smile:

Får etter planen ikke mulighet å reise ned selv.

Like greit for de som reiser ned også. Mareritt å kjøpe lodd for alle medlemmene her inne. :blush:

Vet ikke om jeg leser dette på helt samme måte som deg.

« Each ticket has to be allocated to a different person (name, email, and address), but multiple tickets can be purchased by one show visitor. »

= man må skrive personlige detaljer på loddet, og hver person kan kun stå oppført på ett lodd, men en person kan også kjøpe lodd for andre? Eller?

2 Likes

Du har helt rett! Og eg bomma totalt!

En person kan kun ha ett lodd i sitt navn, epost.
Mens en fysisk person kan kjøpe lodd for 10navn f eks :wink: My bad! Takk for korreksjonen :slight_smile:

Hvis noen tar på seg å kjøpe lodd til andre,så overfører jeg både adressen min og penger til eventuelt frivillige som skal nedover.

1 Like

Dere som skal ned får trekke lodd om hvem av oss dere gidder å hjelpe. Jeg er i alle fall interessert! :blush:

Ja kan vel bli mye på en om en skal kjøpe til alle. Blir skrivekrampe i døren da. :sunglasses:

Jeg er også megainteressert i å kjøpe lodd, om noen skulle ha lyst til å påta seg oppgaven! :slight_smile:

Må slenge meg på her, er veldig interessert i ett lodd hvis noen har mulighet :innocent:

Om noen her skal på utstillingen, så hadde jeg satt stor pris på om noen kan kjøpe meg et lodd😊 Ta gjerne kontakt på PM om du har anledning…

Skal man kjøpe et lodd for å få lov til å kjøpe et trykk? Nå er ikke dette i Norge, men det kan da umulig være lovlig.

Kommer ann på hvordan man ser på det?

Man kjøper et postkort/miniprint for 20€, hvor pengene går til veldedighet. Videre vil 80 heldige av de som har bidratt (om de ønsker å gi fra seg personinformasjon) få muligheten å kjøpe trykket.

Dog forstår eg det du skrive :wink:

Jeg syns ikke systemet er så verst, men jeg syns det er ganske trist å ikke få deltatt. Trykket et supert, som det meste andre av Pejac.

tenk om Banksy hadde gjort det samme på sist slipp. 20£ per påmelding til veldedighet for hver på melding. Hadde kommet inn en god bunke penger til veldedighet tenker jeg :slight_smile: