PEZ (Pierre Yves Riveau) - Double Trouble. Kl 18. 18.2.2021

Men jeg greier ikke se hva det skal forestille.
Kanskje det er greia?

Ansiktet til en maur eller veps?

Aner ikke. Ikke noe jeg vil ha på veggen.

Det er vel ikke noe synlig ansikt på det bildet der? og den “digitale” delen er menneskets hold i den digitale verden. at mennesket og det digitale er en symbiose.

Skal rett på veggen her!

9 Likes

Når vi sitter og lurer på hva det er for noe, så har kunstneren oppnådd det han ville?
Er det like stort trykk når PEZ slipper sine verk, som når MW og Sandra slipper sine?

Enig med deg, må bare få kjøpt et først😅

1 Like

Sikkert. Er det strategien din, snakke ned trykket for så å kjøpe det selv? :hugs:

Tror nok det bare er du som ser dette. jeg ser en speilrefleksjon av en menneske med en hette på. ganske fett!

Ikke like stor som Martin whatson, men det skal sies at PEZ er veldig stor i utlandet, og originale verk har samme prissetting som MW.

1 Like

Kunst rookie her. Tror dere det er mest kamp om main eller limited ed?

Det blir en vurderingssak. Kan være heldig med gull/CYMK, men det er betydelig færre tilgjengelige trykk enn på main. Som regel er de med færrest opplag veldig kjapt borte på en slik release.

Nei, jeg synes Pez har mange trykk som ser mye bedre ut enn dette.
Tror hva jeg sier/mener om dette trykket spiller fint liten rolle for om andre her inne vil kjøpe det. Og markedet er mye større enn KV.

Der er vi enige, de fleste mente vel også at MW hadde mange trykk som så bedre ut enn Stag, hindret allikevel ikke en enorm interesse. Må også huske at for veldig mange så er releases den beste muligheten for å få tak i trykk, å få tak i disse som ser langt bedre ut er både tidkrevende og fordrer at du stoler på andre mennesker

1 Like

Skulle noen lese denne posten og prøve på release -

Jeg betaler dobbel pris for en Tripple leaf variant!

GP LOGO

PEZ

“DOUBLE TROUBLE”

23 COLOUR SCREEN PRINT

WITH TRIPLE LEAF & CYMK VARIANTS

ON SOMERSET 300 GSM PAPER.

EDITION OF 195

94 X 66 CM AT £250

RELEASED THURSDAY 18TH February

5 pm (UK TIME)

ONLINE TO VIEW NOW ON LINK BELOW

https://graffitiprints.myshopify.com/


TRIPLE LEAF VARIANT

23 Colour Screen Print On 330 Gsm somerset satin Paper

Signed By The Artist

edition of 25 at £495


CYMK VARIANT

23 Colour Screen Print On 330 Gsm somerset satin Paper

Signed By The Artist

edition of 25 at £495

Copyright © 2018 GRAFFITI PRINTS, All rights reserved.

2 Likes

Nå er oddsen i utgangspunktet dårlig på drop, men jeg får heller ikke forsøkt på grunn av fotballtrening med junior. Hvis noen kjeder seg og får tak i en, så vil jeg gjerne kjøpe den!!

Prøvde, men stod aldri available engang.
Coming soon så stod det sold out på alt :frowning:

Det var klin umulig

scaaaaam

1 Like

Haha. Latterlig :joy: fikk en main på pre :smiley: tripple leaf kom IKKE hjem​:see_no_evil::smirk:

1 Like

+1

1 Like