PEZ (Pierre Yves Riveau) - Double Trouble. Kl 18. 18.2.2021

Det her var, som forventet, klin umulig…

Søren, fikk den i handlekurven, men PayPal brukte aaaaaalt for lang tid. Rip.

Satt kun å oppdaterte release-siden for å se hvor fort det gikk unna. Virker jo som alle 25edt egt var utsolgt på pre-order, evnt. 1 igjen - fordi de gikk jo helt uvirkelig fort…

Først stod alle som «sold out».
Prøvde å oppdatere og oppdatere, til slutt ble de available, og jeg fikk lagt i kurven.

Den ble solgt ut under utsjekk :slight_smile:
Typisk GP-slipp dette.
Jeg syns helt ærlig at man skal få kjøpe det som er lagt i kurven…

2 Likes

Ny her inne på KV, men samlet litt noen år.
satt og håpet på å få kjøpt men det går jo aldri!! :confounded:

er VELDIG interessert i en main om noen fikk tak i og vil selge :crossed_fingers:

Har alle de andre i pixel samlingen på vegg og hadde satt stor pris på å få det siste også!
om folk er usikre kan jeg sende bilde av samlingen i PM.

1 Like

Fortatt stuck In line to check out her. Har sikkert hengt seg opp og får sikkert beskjed om at alt er sold out…

Kommer plenty på finn hvert øyeblikk, så blir neppe noe problem å få tak i denne (prisen derimot).

2 Likes

Ja det var det da :face_vomiting:

Men om noen på død og liv ikke skal selge for verdien av en Bitcoin og vil hjelpe en samler er jeg evig takknemlig!

Fikk du faktisk en?

selv om bots ødelegger selve releasen er dette hvert fall et steg i riktig retning

2 Likes

det tilsvarer jo nesten hundre eksemplarer hvis frakt er med i regningen…

Problemet er at mange hevder deres legitime ordre også har blitt kansellert. Men dagens release var veldig merkelig… ingen på Facebook-gruppa fikk tak i (fan Club).

Yarr, heftig frakt. :expressionless:

3 Likes

Hvordan vet de hva som er kjøpt med bot?

Ser GP ber folk på insta om å sende Mail om de ønsker å kjøpe og at de vil gå gjennom mailene i helgen

2 Likes

Er kontoen deres på Instagram nede?

Huffda, stakkars!

1 Like

Veldig synd på meg! :smiley:

Krysser fingre for de som har prøvd seg via e-post!

1 Like

Kjipt når glasset alltid er halvtomt🤪

Fekk nokon mail idag?