PEZ (Pierre Yves Riveau) - Double Trouble. Kl 18. 18.2.2021

Ikke hørt noe dessverre.

1 Like

Kan ikke se å ha fått noe. De skriver at alle som har send Mail etter release skal få svar «seinere i dag» den posten er 6-7 timer gammel.

1 Like

Fikk faktura nå på main :raised_hands:t2:

5 Likes

Akkurat nå? :slight_smile:

Ja, tikket inn på PayPal nå for 10 min siden

3 Likes

3 Likes

Grattis! Blei ingenting her :frowning:

1 Like

Samme her🙄

1 Like

+1 her! :muscle:t2:

5 Likes

Fikk mail og faktura nå så da blei det jaggu bilde på meg :raised_hands:t4: :partying_face:

5 Likes

betaler 13k for gold! Skaff meg en!

1 Like

Også ute etter triple leaf gold, har en main og litt attåt å tilby.

Jeg er ute etter gold helst, men også annen variant fungerer. Til noenlunde fornuftig pris. Send en PM :slight_smile:

Ble main på meg :star_struck: men har gold ed på de andre i pixel serien​:crazy_face: så om noen har fått «triple leaf» og vil bytte ta kontakt:) betaler og kan slenge med en «bulles au carre» miniprint ed av 125 om det hjelper :crossed_fingers:t2:

2 Likes

Fikk beløpet reservert på torsdag, men ingen ordre har gått gjennom. Håpløst system, gratulerer til dere som fikk tak i en🙌🏼

Så at det løste seg. Digg! Send gjerne bilde. Det er jo gøy å se.

1 Like

Hva mener dere er en fair pris å betale for en main edition av denne printen? :slight_smile:

For tidlig å si, men blir overrasket om prisen setter seg noe lavere enn 10-15k, om du vil kjøpe den i dag hadde jeg vurdert å gi 15k, om du har litt mer is i magen ville jeg tenkt at du kanskje får en til 10-12k. Mulig dette er helt feil selvfølgelig

5 Likes

Main 9-10k og de andre mellom 15 og 20.

2 Likes

Ha is i magen tenker jeg så vil prisene gå nedover. Pez Mirage var jo veldig hypet når den ble sluppet, og så datt prisene på Finn/eBay.

https://expressobeans.com/public/detail.php/273001