Pøbel - All I Had I Gave

Kan noen forklare meg dette?

Merkelig. En fotograf som har tatt bilde av Pøbel sitt verk? Noen som vet?

Pøbel malte den teksten på det huset i Teriberka i 2015. Litt etter kom tydeligvis Edward Goldner over dette og tok bilde av det, og publiserte det. Virker som han ikke visste at det var Pøbel som stod bak (naturlig nok) - men en aldri så liten credit burde han sikkert gitt Pøbel.

Står forklart i intervjuet:

Broadsheet: Explain the title, All I Had I Gave .
Edward Goldner: I came upon the title, and in a sense the concept of the series itself, when I was travelling through Russia. I was in the Arctic visiting this ghost town called Teriberka. The place was totally deserted, complete with an abandoned school straight out of Chernobyl with untouched Soviet-era books and science equipment left everywhere.

In the middle of the town, I found a house with “All I Had I Gave” written across it, which was totally bizarre since few people even speak English in Russia. I really liked the duality of the text in that it can be read as a celebration of pouring everything one has into life, or, alternatively, almost a eulogy of someone having expended everything they had to give.

I wanted to capture both strength and frailty in the portraits I was shooting, often in the same image. I felt like the text captured this idea.

Takk for oppklaring alle sammen!

Hva priser han sitt verk til vs Pøbel sitt? :slight_smile:

Godt spørsmål, så ingen priser på nett, men det er jo 3 år siden utstillingen.

"Hi folks,

We understand not everybody is able to visit our gallery in person. For those interested in an exhibition catalogue and purchase information for Edward Goldner’s exhibition please contact gallery@thefoxdarkroom.com.au"

55x55 utgaven gikk fort

90x90 noen hakk tregere

Aaaand gone… noen som kjøpte?

Kom endelig igjennom, ble en 90x90 :smiley: Size matters :wink:

4 Likes

jeg hadde den i handlekurven så fikk jeg plutselig melding:

  • Sorry, the item All I Had I Gave - 55x55 has sold out.
  • We’ve made some changes to the items in your cart.

Det er j**** irriterende

1 Like

Var ferdig i paypal etter 7 sekunder, og fikk ikke

Samme. Tok meg 7.sek… null sjans!

Sleit med å komme gjennom på 90x90, men dunka igjennom til slutt :slight_smile:

5 Likes

Ble en 55x55 på meg.

4 Likes

Absolutt nada…

Slet som vanlig med treff… Er interessert dersom noen er villige til å slippe sin videre :grinning:

Ikke heldig denne gangen :sleepy::disappointed_relieved::cold_sweat:

1 Like

Fikk heller ikke noe denne gangen heller :frowning:

Flinke folk, jeg har fått hjelp allerede men jeg har en venn som vil ha så ikke noe problem. Bare send meg en PM så ordner vi det

1 Like