Kunstner: Pøbel Tittel: In cod we trust og pipesmoking fisherman Innrammet: Ja - Dobbel passepartout og kunstglass Pris: Åpen for å høre bud/interesse
Hei,
På grunn av flytting vurderer jeg å selge In cod we trust og/eller pipesmoking fisherman. Jeg er åpen for å lytte til tilbud og selger de gjerne samlet til noen som kan overta verkene. Har ikke publisert noe på finn endå og ville sjekke her først, slik at helst noen andre entusiaster kan overta fra meg. Begge bildene er innrammet med kunstglass og dobbel passepartout som vist nedenfor.
(Bildene nedenfor er lånt fra tidligere annonse som en fremstilling av hvordan de er innrammet, da jeg ikke har bilde av mine verk tilgjengelig akkurat nå) Pøbel - ICWT & Portrait of a pipe smoking fisherman
Jeg vurderer en pris på 40 000 for pipesmoking fisherman og 45 000 for ICWT. Dersom de selges samlet kan jeg gi en pris på 80 000.
Pengene må være på konto før overtagelse.
Takk for tilbakemelding på prising Bytte er desverre ikke av interesse, da jeg er på flyttefot og ønsker å frigjøre litt plass.
Ettersom jeg er ønsker å få solgt, justerer jeg prisen ganske mye til 30 000 for pipesmoking fisherman og 42 000 for ICWT. Dersom de selges samlet, kan jeg vurdere en pris på 68 000.
Hvis det ikke går radig med salget her, så kan du jo vurdere å sende dem inn til Blomquist? Tror begge hadde gjort seg bra på auksjonen som starter den 18:)