Lekkert! Er det ikke blåfarge på munnbindene? Eller er det bare bildet bildet som viser fargen litt svakt?
Nydelig! Er dette 60x90-versjonen?
Hvor fikk dere sporing/melding om at den er sendt?
Ble nevnt paypal her. Jeg betalte i vanlig nettbank og har foreløpig ikke fått noe sendingsinfo. Regner med at det kommer en melding i posten sporing-app eller no.
Hos oss ble det også betalt i vanlig nettbank, har enda ikke fått noe per e-post eller tlf. Kjøpte du main edt.?
Bare godt å høre jeg ikke er den eneste:)
Main her ja.
Her også. Hadde vært kjekt om du får høre noe så vet jeg hvor jeg skal se😇
Ta kontakt om noen ønsker å selge😭
Ta kontakt hvis noen vil selge Main til en overkommelig pris!
Grattis Et godt tips til deg og alle andre: det aller beste er å bruke bøker til utflating da glass kan sette merker i papiret…
Takk for det- og takk for god tips. Da blir det bøker neste gang
Nå gjenstår valgets kval om jeg skal ta enkel passepartout eller dobbel passepartout med sort kjerne ved innrammingen
Har tenkt på det samme, tror jeg går for dobbelt med sort kjerne.
Blir nok veldig pent på det trykket, spesielt 60x90-edition!
Dropp hvitt passepartout med sort kjerne.
Bruk heller sort passepartout under og hvitt på toppen (altså dobbelt passepartout).
100x finere
Disse enkle hvite passepartout med sort kjerne som noen selger syntes jeg ser billige og kjipe ut.
@Tommy_Jensen Helt enig!
Hva tenker dere om sort passepartout under hvit på main? Jeg spør siden det er mye blått i bakgrunnen på den.
Da er min Main kommet frem til postkontoret
Fikk du sporet den på posten.no underveis, eller kun hentemelding da det ankom postkontoret?