Pøbel - Lovers

Lekkert! Er det ikke blåfarge på munnbindene? Eller er det bare bildet bildet som viser fargen litt svakt?

1 Like

Nydelig! Er dette 60x90-versjonen?

Hvor fikk dere sporing/melding om at den er sendt?

Ble nevnt paypal her. Jeg betalte i vanlig nettbank og har foreløpig ikke fått noe sendingsinfo. Regner med at det kommer en melding i posten sporing-app eller no.

Hos oss ble det også betalt i vanlig nettbank, har enda ikke fått noe per e-post eller tlf. Kjøpte du main edt.?

Bare godt å høre jeg ikke er den eneste:)

1 Like

Main her ja.

Her også. Hadde vært kjekt om du får høre noe så vet jeg hvor jeg skal se😇

Ta kontakt om noen ønsker å selge😭

:100:

25 Likes

Ta kontakt hvis noen vil selge Main til en overkommelig pris! :blush:

Grattis :blush: Et godt tips til deg og alle andre: det aller beste er å bruke bøker til utflating da glass kan sette merker i papiret…

11 Likes

Takk for det- og takk for god tips. Da blir det bøker neste gang :raising_hand_man:

Nå gjenstår valgets kval om jeg skal ta enkel passepartout eller dobbel passepartout med sort kjerne ved innrammingen :framed_picture:

1 Like

Har tenkt på det samme, tror jeg går for dobbelt med sort kjerne.
Blir nok veldig pent på det trykket, spesielt 60x90-edition!

1 Like

Dropp hvitt passepartout med sort kjerne.
Bruk heller sort passepartout under og hvitt på toppen (altså dobbelt passepartout).
100x finere :ok_hand:t4:
Disse enkle hvite passepartout med sort kjerne som noen selger syntes jeg ser billige og kjipe ut.

11 Likes

@Tommy_Jensen Helt enig! :slight_smile:

Blir flytende på sort med sort ramme her :+1:

9 Likes

Hva tenker dere om sort passepartout under hvit på main? Jeg spør siden det er mye blått i bakgrunnen på den.

1 Like

Da er min Main kommet frem til postkontoret :partying_face:

2 Likes

Fikk du sporet den på posten.no underveis, eller kun hentemelding da det ankom postkontoret?