Fikk brev om sending i postkassen
Lå plutselig en hentelapp i postkassen min også i dag
Ikke noe varsel på forhånd, bare å sjekke postkassene
Waiting for it !!
Kult at det er så store variasjoner på main, det gjør alt litt mer unikt
Jeg mottok Mail fra Paypal på mandag med sporingsnummer fra posten. Trykket meg inn på linken tirsdag, da var printet på plass på posten. Veldig smooth.
Fått bekreftelse på Mail tidligere i uka at det var sendt, men fortsatt ikke no hentelapp Ikke fått noen sporingsinfo, men har etterlyst det nå.
Åpnet mitt hos innrammer i dag og hadde noen striper og merker. Har snakke med Pøbel. Deler infoen i tilfelle flere skulle oppleve det samme:
Virker som en skjold i fargen, dette kommer av at trykkene har vært stablet oppåhverandre i transport fra trykkeri til studio. Dette er veldig vanlig pga vi bruker akrylmaling. Det er som et støvlag, det du kan gjøre er å feks ta en sort t-skjorte å stryke over det for å ta det bort. Stryk gjerne over hele trykket for å få det jevnt, og stryk forsiktig og alt i samme retning. Ikke frem og tilbake. Går det ikke bort så bytter vi selvsagt trykket for dere.
Eg er kjempenøgd! For meg representerer bilete mykje ekstra med kampen mot kreften i tillegg til koronasymbolikken. Trur motivet vekker mykje følelser hos dei av oss som er altfor godt kjent med isolasjon i utgangspunktet. Scenen minner meg sterkt om første møtet med kjærasten etter ei tid i isolasjon i forbindelse med behandling. Eg trygla meg til tillatelse frå legene til eit kyss, men det måtte vere gjennom munnbind:laughing: Ein gledesfull og etterlengta nærhet i spesielle omstendigheter.
So hos meg skal det i hvert fall rett til innramming og rett på veggen😍 Håpte i utganspunktet litt på ein original, men syns dette hovudopplaget også er fantastisk kult😁
Er totalt ødelagt det der @anon57870405. Jeg kan gjøre deg den tjenesten å ta meg av verket. Sender deg adr min på PM.
(Flott håndtering av Pøbel & Co).
Ellers… som jeg nevnte veldig tidlig i tråden men føler for å si igjen. Utrolig kult at bakgrunnen på trykket er unikt på alle verkene (main?).
Verket er allerede levert på postkontoret
Veldig fint håndtert av Pøbel og Jarle
Hvordan gikk dette? Måtte du sende det tilbake, eller ordnet dere det?
Vi prøvde t-skjorte trikset først men det virket ikke. Verket ble rullet sammen igjen og sendt tilbake. Får et nytt verk tilsendt.
Flere med main edt. som ikke har fått lapp i posten enda?
Gleder meg til innramming på dette, noen som har tenkt seg ut noe spedielt?
Dobbel passepartout?
Det blir sort ramme med dobbel passepartout med sort og hvit her i huset tror vi.(sort nederst og hvit øverst)
Leverte mitt til innramming i dag.
Ble matt, sort ramme med dobbel pasp.
Hvit oppå svart.
Hadde lekt litt med tanken på å sette inn en lyseblå innerlist på rammen, noe som matcher bakgrunnen, men det ble med tanken…
Gleder meg til resultatet, skal rett på vegg