Pøbel - Lovers

Fikk brev om sending i postkassen :slight_smile:

2 Likes

29 Likes

Lå plutselig en hentelapp i postkassen min også i dag :slight_smile:

Ikke noe varsel på forhånd, bare å sjekke postkassene :slight_smile:

4 Likes

Flere som har fått?

17 Likes

Waiting for it !!

21 Likes

Kult at det er så store variasjoner på main, det gjør alt litt mer unikt :blush::+1:

6 Likes

Jeg mottok Mail fra Paypal på mandag med sporingsnummer fra posten. Trykket meg inn på linken tirsdag, da var printet på plass på posten. Veldig smooth.

1 Like

Fått bekreftelse på Mail tidligere i uka at det var sendt, men fortsatt ikke no hentelapp :tired_face: Ikke fått noen sporingsinfo, men har etterlyst det nå.

Åpnet mitt hos innrammer i dag og hadde noen striper og merker. Har snakke med Pøbel. Deler infoen i tilfelle flere skulle oppleve det samme:

Virker som en skjold i fargen, dette kommer av at trykkene har vært stablet oppåhverandre i transport fra trykkeri til studio. Dette er veldig vanlig pga vi bruker akrylmaling. Det er som et støvlag, det du kan gjøre er å feks ta en sort t-skjorte å stryke over det for å ta det bort. Stryk gjerne over hele trykket for å få det jevnt, og stryk forsiktig og alt i samme retning. Ikke frem og tilbake. Går det ikke bort så bytter vi selvsagt trykket for dere.

9 Likes

Eg er kjempenøgd! For meg representerer bilete mykje ekstra med kampen mot kreften i tillegg til koronasymbolikken. Trur motivet vekker mykje følelser hos dei av oss som er altfor godt kjent med isolasjon i utgangspunktet. Scenen minner meg sterkt om første møtet med kjærasten etter ei tid i isolasjon i forbindelse med behandling. Eg trygla meg til tillatelse frå legene til eit kyss, men det måtte vere gjennom munnbind​:laughing::mask: Ein gledesfull og etterlengta nærhet i spesielle omstendigheter.

So hos meg skal det i hvert fall rett til innramming og rett på veggen😍 Håpte i utganspunktet litt på ein original, men syns dette hovudopplaget også er fantastisk kult😁

34 Likes

Er totalt ødelagt det der @anon57870405. Jeg kan gjøre deg den tjenesten å ta meg av verket. Sender deg adr min på PM. :stuck_out_tongue: :upside_down_face: :clown_face: (Flott håndtering av Pøbel & Co).

Ellers… som jeg nevnte veldig tidlig i tråden men føler for å si igjen. Utrolig kult at bakgrunnen på trykket er unikt på alle verkene (main?).

2 Likes

Verket er allerede levert på postkontoret :wink:
Veldig fint håndtert av Pøbel og Jarle :+1::slight_smile:

4 Likes

Hvordan gikk dette? Måtte du sende det tilbake, eller ordnet dere det?

Vi prøvde t-skjorte trikset først men det virket ikke. Verket ble rullet sammen igjen og sendt tilbake. Får et nytt verk tilsendt.

1 Like

Flere med main edt. som ikke har fått lapp i posten enda?

1 Like

Gleder meg til innramming på dette, noen som har tenkt seg ut noe spedielt?

Dobbel passepartout?

Det blir sort ramme med dobbel passepartout med sort og hvit her i huset tror vi.(sort nederst og hvit øverst)

1 Like

Leverte mitt til innramming i dag.
Ble matt, sort ramme med dobbel pasp.
Hvit oppå svart.

Hadde lekt litt med tanken på å sette inn en lyseblå innerlist på rammen, noe som matcher bakgrunnen, men det ble med tanken…

Gleder meg til resultatet, skal rett på vegg :slight_smile:

6 Likes