Pøbel - Lovers

Ikke mottatt noe enda. Men har fått info på Mail jeg sendte, om at trykket ER sendt. Tar veeeeldig lang tid synes jeg men :tired_face: og nå er det vel null post før tirsdag.

Legg ut bilde når det er ferdig🙌🏻

1 Like

The Lovers Pøbel 60x90cm (RESERVERT) | FINN.no ikke min

Har enda ikke mottatt noe i posten og heller ingen bekreftelse på at pakken er sendt. Har det ikke travelt da jeg ikke får det på veggen med det første uansett, men når jeg ser bilder av at dere UnTuber deres verk blir jeg rastløs selv. :face_with_hand_over_mouth:

Trodde det var 70 x 100 cm som kostet 20K :flushed:

Samme her🤣

Det stemmer, 70 x 100 original on paper kostet £1600, men dette er special edition trykk 60x90 med 50 i opplag som hadde kostpris på £550.

In that case, noen som bytter en La Cage et les deux âmes mot 60*90? :slight_smile:

1 Like

8 Likes

Uffda, her er en som jammen har fått endret jobbsituasjon ( kjipt nok ) MEN må selge til 17K, og i tillegg beklager det :joy::joy::joy:Helt nydelig

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=180633318

1 Like

Inaktivt nå.
Jobbsituasjonen endret seg kanskje 15 minutter han la ut annonsen natt til andre pinsedag.:joy:

Her er høyeste bud 35.000…

https://www.finn.no/180603554

Hva tenker dere om de nåværende prisene, noe som vil vedvare? Er i samme situasjon som mange her, skulle gjerne ha et på veggen men ikke til de prisene…

Prisene er helt sinnsyke, synd at så mange velger å selge sitt for fortjeneste, mitt skal i allefall henge pent på veggen🤪

1 Like

Var det ikke det du gjorde med din «Fix the sky» da? Du var ikke så gira på bildet, kjøpte det allikevel, og så prøvde å tjene noen kroner på finn?? Men, dobbelmoral er bedre en ingen moral :joy:

2 Likes

At selger skriver at budet er 35.000 betyr ikke at det nødvendigvis er det. Kan like gjerne være at han ønsker å skape mer kniving om dette verket, enn det egentlig er.

3 Likes

Helt sant, det kan godt stemme.

Markedet bestemmer folkens, like it or not.

Sant nok.
Orker ikke noe diskusjon rundt flipping😅

Er bra for Pøbel, fint for dem som får tak i det de ønsker, og sikkert deilig for dem som vil tjene noen kroner :slight_smile:

1 Like

Jeg har det samme synet på flipping som alle andre her:

Det er forkastelig og grådig når dere gjør det, men fullt forståelig når jeg selv kanskje blir litt revet med eller må finansiere noe annet eller ikke får aksept for et verk hos samboeren e.l.

3 Likes