Pøbel - muter Trump igjen

Når han nå skal tjene seg «søkkrik» på Trump, betyr det at han bør donere ca 20000kr til Trumps valgkampanje…?

PS: Spør for en venn :mask:

3 Likes

Nei Ulrik, vær snill nå da! Jeg tenkte å slappe av med en kald øl idag etter en hard uke :joy: :joy:

1 Like

Det har jeg ingen meninger om

1 Like

Haha er du uenig i at det er et kupp? Eller er du enig? Sorry at jeg forstyrrer fredagskvelden

1 Like

Ok, så kul var den ikke😂

Den var jævla dyr. Men 1/1. Tror forsåvidt det hadde blitt for deg uannsett hva han gjorde med dette, hadde han laget 300 trykk til 3000 hadde han nok fått fik for det også.

Vanskelig å si så mye fornuftig om dette angående hva som ble rett og feil. Litt ny Pøbel-style. Han har tidligere brukt å lage billige trykk for mange. Nå blir det ett dyrt trykk for en. Er tiden for billige Pøbel-trykk forbi?

Fin dag å legge akkurat dette ut for salg.
Er det stygt å humre litt av det?

@Witchdoctor
Tror nok det var lurere å gjøre det sånn her, enn høyere opplag og lavere pris. Tror det er vanskelig å finne nok kjøpere til motivet men 2 stk finner han nok lett.

Tror (håper) han er tilbake neste år med trykk i 5000-kronersklassen, gjerne med et motiv vi savner som trykk!

2 Likes

Ironien her kan fort blir at når han lager så dårlig kunst “muter” han seg selv. Blir litt som Pejac, en “Yin-Yang”, så er det game over.

3 Likes

Han skriver vel at dette skal starte mute serien, så da kommer det muligens noe mer normalt priset etterhvert.

1 Like

Pejac fulgte jo opp Yin Yang med sitt (i mine øyne) beste trykk, så da er det vel bare å glede seg til å de hva Pøbel har på lur!

3 Likes

“Laks er viktig for Norge” :pray:

5 Likes

6 Likes

Hvordan ville dere rammet inn dette trykket?

Svart feit ramme. Kanskje flytende. Spørs litt hvor det skulle henge.

Gjør det enkelt og pent. Flytende med svart ramme.

Hva er fordelen med flytende kontra vanlig med passepartout?

uten å være ekspert på det, så vil vel hele arket “gulnes” likt med tiden, da hele arket blir likt eksponert for dagslys. Men dette kan nok rammemakere mye bedre enn meg.

1 Like

Tykk svart ramme. Hvit avstandslist så du får litt dybdefølelse og la trykket gå helt ut mot kanten. Mulig at en annen farge på rammen kan passe bedre mot det røde

3 Likes

Mange gode forslag. Noen med erfaring med både flytende innramming og passepartout? Syntes det ser pent ut på noen bilder, men kanskje litt overkill med et så stort trykk?