Pøbel (NO)

Slenger meg på da! Om noen skal angre så kontakt meg :grin:

1 Like

Flere som har fått tilslag på main har fått feil betalingslenke. Det er rettet :+1:t2: +1 main

2 Likes

Han angrer seg sikkert

Der kom den første ja :joy:

2 Likes

Det er så forbanna irriterende at slike alltid vinner lotteri! Vi som virkelig vil ha den på veggen vinner aldrig. :exploding_head:

4 Likes

Sikkert et dumt spm, men hvorfor skulle noen angre seg?
Ell er det en innbydelse til å flippe?
Forstår at man kan miste jobben, bli skilt osv, men bortsett fra det.

4 Likes

Kun for å tjene penger :slight_smile:

1 Like

Det var vel slik at samboeren ikke ville ha den på veggen allikevel :slight_smile:

1 Like

Faens :dolphin::dolphin::dolphin::sob:

3 Likes

Prisene går nedover om ikke annet. Men spørs om han har en til salgs når alt kommer til alt…

5 Likes

Kanskje noen burde lære seg at det finnes noe som heter resell agreements. Siste Baldur hos Avante har to års sperre

8 Likes

Jeg synes at ABC printhouse kunne hatt en deal hvor de av oss som kunne bevise at vi aldri solgte pøbel-verk videre fikk førstepri på slipp. Dere er så klart enig i det sant? :innocent: :innocent:

9 Likes

Det er sant, men på samme tid så har de ingen måte å kontrollere det på. Verste som kan skje er at du ikke får handle hos dem igjen🤷‍♂️

2 Likes

Litt som Pøbel “Dirty Dancing”? Da kunne helsepersonell oppgi sitt HPR-nummer for å bli med i en egen trekning, var det halvparten?

+1 Main her forresten, rett på vegg såklart. :star_struck:

5 Likes

Grattis :slight_smile:

Håper det hjelper at jeg var først ut med å spør om hjelp på denne :rofl::joy: Ingen hell i lotteriet her heller…

Interessert i alle fire versjonene :face_with_hand_over_mouth: Full diskresjon osv.

1 Like

Ikke overraskende at dette flippes for en god fortjeneste!

Ingen på meg, men et av de feteste motivene til Pøbel etter min mening. Og høyst dagsaktuelt :slight_smile:

6 Likes

Er alle mailene sendt ut? Eller er folk bare veldig utålmodig? Det står at det kan ta dager, men allerede etter få minutter syter folk over at de ikke har fått mail. Jeg lever fremdeles i håpet. Mulig jeg er naiv.

5 Likes

ca. 50% ble sendt ut i går, så skulle de prøve å få resten ut i dag :slight_smile:
Så håper er ikke ute, verken for deg eller meg!

8 Likes

:crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2: