Pøbel (NO)

Når vet man når det er sendt ut Mail i dag? :slight_smile:

1 Like

Ingen ide… Ikke hørt noe siden fra noen hold.
Men skal ikke skryte på meg at jeg har noe særlig “inside info” utenom akkurat den infoen over her.
Sitter bare å krysser fingrene for at ingenting er sendt ut enda, da jeg selv ikke har fått noe! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Fått kvittering og posten har sendt melding, ifølge sporing er det på vei allerede og kommer vel da i morgen :grinning: Hurra!

9 Likes

Klarer ikke å bestemme meg… Yellow ed or Main ed? :thinking:

1 Like

Begge, så kan eg gjerne ta det du selv ikke ønsker å beholde, etter at du har sett dem i virkeligheten :sweat_smile: :hugs:

2 Likes

Har du fått tilbud om å kjøpe begge?

2 Likes

Dem første som fikk tak i main fikk tilsendt yellow link også ved en feil :slight_smile: Mulig dette han referer til! Men vil da tro dem sletter en av bestillingene da?

Det står i mailen man vant treningen på main også kom man inn på yellow, noen tiner etterpå fikk man en Mail til med rettelse til main print.

4 Likes

For min del er det kun aktuelt med main til å ha på veggen, mens yellow ed. vil være et fresht innslag ute på gata mtp formidling av budskapet.

4 Likes

Har noen fått mail om avslag på søknad også, eller sendes ikke dette ut?

Yellow er jo helt fantastisk :heart_eyes:

6 Likes

Valgets kvaler mellom versjonene da! Dette er jo ikke like enkelt som blå vs. hvit på ICWT.

Størrelsesmessig passer gul bedre inn ved siden av resten av Lofoten-serien. Main er jo tross alt ~30% mindre enn gul i areal. Budskapet kommer kanskje lettere frem på gul, men main ser ut til å ha “laks er viktig for Norge” på hele bakgrunnen. Spent på hvordan det ser ut i virkeligheten.
Jeg vetta søren hva jeg hadde gått for om jeg faktisk hadde valget - begge er dødskule på hver sin måte!!

Linkene som er sendt ut til vinnere ser ut til å være “åpne”, så alle kan forsøke seg på et kjøp. De kontrollerer betaling mot vinnerliste før pakking. Så om en har bestilt gul (fordi en fikk feil link) blir nok den bestillingen slettet.

“Avslag” sendes ut til alle som ikke fikk når alt er fordelt og betalt. Jeg vet det gikk en runde på main og lerret i går, så håpet er kanskje ikke helt ute enda.

Og velkommen til KV (i hverfall med første post), @IIIIIIIIII og @reidarhaver

5 Likes

Takk for fine svar! Spesielt @SOLOS :smile:

Det blir å se begge i virkeligheten før jeg tar valget. Veldig enig i at yellow ed kan passe godt inn med de tidligere trykkene. Jeg gleder meg til de kommer og skal selvføgelig dele et bilde med dere!

4 Likes

Så du har fått kjøpe begge?

2 Likes

Yepp :slight_smile: Har visst vært ekstra grei i år :sweat_smile: :innocent:

2 Likes

Da har du vært heldig. Registrerer man flere navn så kan det gå det. Litt irriterende er det jo at noen får fler og andre ingen, men sånn er det.

3 Likes

Mener det sto kun en registrering per husstand :police_car: :policeman:

3 Likes

Tanter, onkler, søsken, søskenbarn osv på andre adresser.

2 Likes

Det er kult gjort :slight_smile:

6 Likes

Har ikke lurt noen. Det stod en registrering per husstand, og det har jeg gjort. Ikke nødvendig å bli irritert på andre fordi de vant. Blir det samme som å bli irritert på en lotto vinner, blir for dumt.

5 Likes

Men vant du med to forskjellige adresser (hustander) ?