Pøbel (NO)

En sittende bonde i Felleskjøpetdress som holder opp et eller annet budskap🤔

1 Like

Haaland i Lotus stilling med felleskjøpet dress? :person_shrugging:

Håper ikke det er Haaland igjen, håper på noe annet.

2 Likes

Ja please la oss være ferdig med han

2 Likes

Ser ikke ut som noe lotus-stilling, men mer at personen holder opp et skilt/budskap.

1 Like

Beinstillingen til en “Sukhasana” pose, og med et skilt/plakat eller avis mellom hendene :thinking:

Haaland i Lotus stilling og felleskjøpet dress med skilt det står “Dryla te’” på :rofl::rofl::rofl::rofl:

Hva er galt med en gatekunstner som hyller sosialismens fotballikon som har gjort seg til milliardær på bekostning av all moral og etikk? Altså hvor kan det gå galt? :wink:

Vet ikke helt om det passer inn her men må høre om noen har opplevd dette tidligere.

Kjøper via Finn skrev nå at han forventer bilde er pakket godt nok inn til å fraktes i flytransport. Jeg måtte stå ansvarlig for det også.

Hva mener han er godt nok innpakning av ett bilde med ramme til å fraktes på fly? Aldri hørt noe lignende før.

Så klart er dette helt uaktuelt for meg, men spent på å høre hva folk mener.

Pakker du ramma i en trekasse med godt med polstring går det fint, men det er litt jobb.

@fingercut & sønn har vel det som trengs her :stuck_out_tongue:

4 Likes

Not really worth the time and effort unless a hugh ticket item. The costs of the materials, constructing a crate, the hours and the risk all add up. A huge chunk of your profit unless it’s a significant work. Otherwise take it out of the frame and ship in a tube.

4 Likes

Jeg er helt enig! Men om kjøper er villig til å stå for utgiften for å pakke den forsvarlig å sende den skal han for all del få lov til det. Men virker som han mener jeg skal pakke for mine penger å stå ansvarlig :slight_smile: Det er uaktuelt fra min side :grin:

2 Likes

Da er verket ferdig. Om det er pøbel som henger der å dingler er jeg ikke bare imponert over kunsten han lager. Da står innsatsen til en toppkarakter! :joy:



12 Likes

Bare sånn kjapt innpå… lurer på om noe mangler bare, klarer ikke helt se hva, jo nå ser jeg det! Hva med et bilde av HELE verket?

Regnet jo med at de fleste har fått med seg det :wink:

14 Likes

Ingen som har kommentert denne fra pøbel:

Blir ikke overrasket om det kommer ett nyhetsbrev om ikke så lenge🔥

10 Likes

Håland trykk?

**** mute statue ja…

1 Like

Da er det bare å gi gass folkens - lykke til:

[New PØBEL release - “Alumen” - Now available for lottery sale]


Ser den er datert “2020” på bilde i eposten, kjenner noen til om dette er tilfelle?
Og evnt. om verket har vert klart i 3år+ i påvente av prosjekta klaring?

10 Likes

Hva tenker folket om dette verket da? Jeg er litt usikker. Må tygge på dette et par dager.