Pøbel (NO)

Får dere til å se hele videoen?

https://qrbridge.co/pobel

3 Likes
16 Likes

Er det sånn han ser ut ja (han første der?)

Det var fine ord, Og troverdig

1 Like
12 Likes

:facepunch: :clap:

2 Likes

19 Likes

Dette var genialt! Forhåpentlig vis kraftfullt også! Pøbel vokste i mine øyne nå

1 Like

Helt rått!

1 Like


Kommer ikke frem her, men kjedelig at de har skrevet navnet til fruen på konvolutten etter at kortet er lagt inni😏 navnet hennes er da trykket inn i kortet🤦‍♂️

5 Likes

Jo, kan se det om det er på ryggen til sykepleieren rett til høyre for lyset. :confused:

1 Like

Hvorfor kjedelig?? Det er vel en gave til din frue, som takk for innsatsen, kan jo ikke sammenlignes med et «omsettelig trykk». Flott minne med personlig preg tenker jeg. :+1:

10 Likes

Sjekk finn da​:man_facepalming::joy: tipper de til 100kr, 200kr, 500kr er reelle, men 5000kr, og 10000kr​:joy:

Fruen kom og hjem med et Pøbel som “Julegave” fra Helse Vest, hun var misunnelig på sykepleieren som fikk paraply. Tror ikke dem som har stått på som mest i denne pandemien føller at Deres innsats er verdsatt av ledelsen med et “julekort” :frowning: I så fall var det en spesiell måte å vise det på.
@helsevestrhf

Selg det og kjøp en fin paraply😂

2 Likes

Fikk ikke pøbel 250000 for disse da? 30000 julekort + noen orginalarbeider. Kan det virkelig stemme? Det er jo ikke mye per kort

Det er ett stensil som ikke krevde en unik ide, kombinert med at han virket personlig engasjert da. Jeg har ikke sett en paraply som ville danket ut det trykket der😆

140 000

Han fikk 250.000kr ja. Men det er jo ikke noe trykk i den forstand. Han har vel levert en fil som er laget postkort av, også var det vel muligheter for å kjøpe større utgaver til lokasjoner.

1 Like