Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Fint med litt skallebank! Er skrik verdt det du ville betalt for den?

1 Like

Skrik? Var no en sammenligning å dra… jeg ville ikke betalt en krone mer en kost for fisherman sett at det er under en uke siden slippet og jeg kjører ikke penger opp i ræva på flippere. Dette er ikke Finn.no

6 Likes

Da kan man ihvertfall glemme å skaffe seg en. Flippere blir du ikke kvitt

Det vet jeg godt, men at du fastsetter en pris på 15 lapper synest jeg er litt drøyt. Hvertfall hvis ikke du allerede har kjøpt en for 15 lapper

En ting er sikkert, fisherman er ikke verd 20.000 i dag.

2 Likes

Helt fint å være uenige om prisen! Selv får jeg ikke skallebank eller følelse av fjas om fantasipriser selv om du mener kost er rette kjøpspris

Jeg mener dette er et mye mer verdifult trykk enn ICWT, noe jeg har forsøkt å begrunne også. Men det er selvfølgelig subjektivt. Så får vi se hva fasiten blir etterhvert.

Hvilke sammenlignbare trykk har vi da blandt de norske? Og hva er prisene på disse?

Kan helt sikkert være riktig. Tipper den er verdt det folk er villig til å betale.

At den havner stabilt på 20.000 om ett år er godt mulig og kjenner jeg liker den bedre og bedre fremfor ICWT, men akkurat nå vil det (mest sannsynlig) komme en stor tilbuds side på dette trykket, også på eBay fra våre amerikanske roboter. Derfor vil det å anbefale noen kjøp på 20.000 (eller 15.000) bli helt feil for meg, fordi man tror det blir riktig pris på sikt.

1 Like

Ligger 3 stk på Finn nå til 20 000,-

Det er jeg enig i! Har ikke kommet med noen kjøpsanbefaling på 20 000. Det jeg har prøvd å antyde er at det nok sitter folk klare til å fylle opp alle skuffer og skap de kommer over så lenge de kan kjøpe dette trykket til <10 000. Videre verdisetter jeg det til over ICWT.

Så kan jeg videre si at grunnen til at jeg ikke eier Lofoten selv er at jeg alltid har syntes det har vært for dyrt :)))

https://m.youtube.com/watch?v=Of_jyeDZ3Sg

2 Likes

Var det ingen som så ICWT-en som lå på finn til 29k forrige kvelden? :joy:

Ligger der vel nå også https://www.finn.no/114609066

Hvem er tøff nok til å kjøre en auksjon her uten minstepris?

6 Likes

Priskrigen er igang på finn - Bergensselgeren tar ledelsen og setter ned prisen til 18 000kr…

Karer … på tide med litt empiri :wink:

4 Likes

Vi kan jo også snu dette rundt, siden veldig mange her inne har fått tak i verk på slipp tidligere, som i mange sine øyne ikke er verdt mer enn kost.

Hva er folk villig til å bytte dette verket mot?

2 Likes

Bergenseren har visstnok solgt

Jeg kan lage en annonse på 50.000 og sette solgt, det sier ikke så mye egentlig. Man kan sette solgt uten å faktisk selge også :wink:

3 Likes