Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Sikkert bare en kjøper som legger ut falsk salgsannonse for å presse prisene ned før eget kjøp.

Hvis selgeren har lagt ut en annonse fra en ekte finn profil, så er jeg ganske sikker på at du kan dunke avtaleloven i bordet og kreve å få kjøpt det til den prisen.

Ja, ingenting der. Får kontakte de i morgen…

Ser vi starten på en boble … ? :wink:

Fant en artikkel fra 2014. Fiskeren betyr mye for streetart og det er vel mange som har ventet i årevis på et print. Det blir veldig spennende å få dette på veggen.

https://www.an.no/nyheter/ser-du-hvem-dette-ligner-pa/s/1-33-7384596

13 Likes

Fant det på PayPal, da har Norpimp også fått seg en fisker i hus :rofl:

4 Likes

Til innramming - denne hører hjemme på veggen…!

:wink:

21 Likes

Fiskeren er i fallende pris på Finn. 16, 17 og 18.
Garantert flere som kommer for salg.
Hvor er det store kjøpsbølgen? Mange her inne som er villig til å betale over 10.000 for denne i dag?

Selv ønsker jeg å kjøpe, men foreløpig ikke over 10.000 for denne.

Men det er også omsatt et par, så hva er riktig pris foreløpig? 15k? Noen flippere vil alltid være desperat på å finne riktig “topp” på fortjenesten.

Synes fortsatt det er utrolig få ute med tanke på opplaget og populariteten.

1 Like

Om Posten er like forbanna treige til å levere rundt omkring som de er her nede så er det sikkert mange som ikke har fått det ennå. Dukker nok opp flere etter påske når de begynner å levere igjen :roll_eyes:

1 Like

12.000 - ved personlig overlevering i uåpnet tube i Hovedstaden :slight_smile:

2 Likes

15.000 laveste. Ikke lenge før aksene begynner å møtes :wink:

1 Like

Noen som har bilder av fisherman innrammet?:slight_smile:

Det kommer nok. «Min»rammemaker har tatt påskeferie,og det har gjerne andre rammemakere og

:wink:

1 Like


Bare måtte
:wink:

Når jeg ser de slik sitter jeg igjen med at ICWT er absolutt like bra om ikke bedre enn fiskeren. En går bare litt blind når en har stirret for lenge på et trykk :stuck_out_tongue_winking_eye::nerd_face:

Så klart. Det der blir helt individuelt. Smaken er som baken.

1 Like

Stiller meg bak deg på den, eneste er at jeg sliter litt med fjeset på ICWT.

1 Like

Ganske sikker på at disse to er samme selger som legger ut annonser “billig” for å dra ned prisen. Jeg mener det er forkastelig at folk holder på å presse ned priser til egen vinning. La kunstneren få den prisveksten den fortjener, å ikke press ned prisen til egen vinning.

Selv om det ikke er kunstneren som tjener på at noen flipper et trykk til 3.000kr for 15.000kr, så vil annenhånds verdien være med å danne grunnlaget for hvordan han kan prissette verk, både original verk og trykk i fremtiden.

La Pøbel få den suksessen han fortjener!

3 Likes

Hvorfor er du så sikker på at dette er prispressing? De som har ligget ute til 15 får ikke solgt, så det er ikke umulig at «riktig» pris pt ligger på 11-12 eller kanskje også under?