Pøbel - The Lovers - NFT

Dette var ikke helt enkelt å forstå seg på…

Er den utsolgt?

Ser ut som en og en blir lagt ut med ‘kjøp nå’ mulighet. Samtidig ligger hele serien på 50 stk ute, slik at det kan legges inn bud på disse når som helst. Nå ser det ut som noen har lagt inn bud på #27, da forsvinner ‘kjøp nå’ muligheten. Så jeg antar at når denne ‘auksjonen’ er ferdig, vil #28 kunne kjøpes for normalpris dersom ingen har lagt inn bud enda.

Noen steder er det fast pris og noen steder kan man by. I tillegg er det budkrig noen steder…

skjønner egentlig ingenting allerede før salget starter… siden man alt er krevd 5.5k fra kortet er det ikke aktuelt å prøve på flere

Trukket her også :scream:

1 Like

Dette var gøy​:joy::joy::joy:

Ja, alle får seg litt mere erfaring :woozy_face:

1 Like

" Bidding with a Credit Card . Once you’ve provided an offer amount and your credit card details, your bid will be submitted for the creator to review. If the creator accepts your offer, the creation will be transferred to your MakersPlace collection. Your credit card will only be charged after your offer is accepted and will only be authorized for 4 days, after which the offer will automatically be cancelled."

Da var den lagt til i “samlingen”

4 Likes

Kanskje Hr Pøbel også lærer noe

Da har status skiftet til pendling sale

Dere får dele med oss hvordan dere velger å ha dette på display - spent!

1 Like

Det virker som folk kan by under prisantydning, og da forsvinner «kjøp nå»-muligheten

Da er d plutselig budkrig om akkurat det verket (nummeret) noen har lagt inn bud på.

Virker som noen har lagt inn bud på alle usolgte varianter, og nå er det høyeste bud som gjelder på alle de resterende.

Eller er jeg helt på viddene?

For meg så så det ut til at 1-25 solgte via direkte kjøp til fastpris og at 26-50 er på bud…men mulig det er bare min oppfatning

1 Like

gleder meg til å bli noe klokere enn det jeg er nå iallefall

1 Like

Da - ca kl 19:39 er alle “sales pending” og andre ferdig betalt (les UTSOLGT).

Noen har betalt kost pris, andre har valgt å legge inn bud høyere og betalt mer enn kostpris.

For meg såg det ut som siden automatisk oppdaterte deg til “neste tilgjengelige” ved å trykke på F5. Og som nevnt, med en gang noen la inn et bud, uavhengig om det var lavere eller høyere enn tiltenkt salgspris, så forsvant “kjøp nå” knappen.

Ila kort tid får vi se om noen ender opp på en skikkelig smell ved å ha bydd 650 eller mer på flere av verkene og ender opp med å kjøpe hele røkla. Eg tror at man er beskyttet mot dette av systemet, iallefall med samme bruker, da det er “umulig” å eie flere av samme verk på samme konto (mener å ha lest dette en plass).

Ellers så var det moro å følge meg - og lykke til alle som har kjøpt seg en fil, gleder meg til å se om den kommer på mail eller ei, er jo tross alt 26.3 MB ! :smiley:

Gratulerer til alle nye eier av en NFT.

1 Like

Kan dette være problemet ?
Opprettet konto like før 19:00, har ingen Wallet

Hvor fant du dette? Jeg opprettet også konto rett før 19.00, den ligger bare på pending her, men pengene er trukket

På profilsiden