Pøbel - The Lovers - NFT

« Purchases with Credit Card . If you purchased your digital creation with a credit card, then MakersPlace will have created a digital wallet for you to store your creation. You can view your creation by going to your collection in your profile.»

Samme her, og får ikke til å «appove» digital wallet

Det er om du alt har en metamask wallet du vil koble til. Hvis ikke lages en eth adresse til deg

3 Likes

Fikk kjøpt, men samme problemet her. Får vel bare vente å se…

M

Min står bare å laster opp. Tar det så lang tid eller er det noe jeg må gjøre ???:slight_smile:

skulle liksom ikke dette gå rimelig kjapt med tanke på teknologien ?

4 Likes

blir spennende å se kjøps listen når alt er oppgjort her… pt. er det i hvert fall noen som har kjøpt flere enn 1… jeg gjetter på det var pga rotet med “purchase” og “make offer” … var ikke lett å forstå seg på hvordan ting gikk her…

jeg er i ferd med å lage konto på coinbase. ber om bilde av for og bakside av førerkort:S
dette for å adde til wallet

Nå har min gått gjennom. Finner den under Collection. Betalte med bankkort

1 Like

Det er nok som det blir skrevet over her at de prøver å få mere for det. Pengene som rår her. Får de ikke solgt det for mer så får du det sikkert. Riktig forstått??

Der kom den inn hos meg også👍

1 Like

Der kom min inn også. Er det flere enn meg som kjøpte av ren FOMO, eller har alle dere andre klokkertro på NFT som kunstens fremtid?

1 Like

Hos meg forsvant «pendling» -bildet fra profilsiden…
Er trekt penger men alt er borte…

ingenting hos meg, og “transferring to collection” sluttet. så antar det gikk å båset.

Interessant dette, virker som en del av de som trodde de fikk kjøpt av de første ikke har fått. Jeg var seint på banen og la inn bud til et par dollar over kost og har fått. Dette slippet ble jeg ikke helt klok på.

"Artists may choose to place certain restrictions and limitations on the artworks that are offered as part of a Drop. Here are a few of the restrictions and what they mean:

Purchase Limit: You may only purchase at most one edition of a multi-edition artwork."

Dette gikk ikke pøbel for ser jeg, er et par som går igjen i lista over solgte edisjoner.

1 Like

Er ikke valget av motiv merkelig? Han har jo allerde gitt dette ut som vanlig trykk.

Min er i havn :trophy:

2 Likes

Ser ut som 1 stk betalte med Etherium og resten betalte med kort. Mange nye som fikk sitt første møte med kryptoverden i dag :link:

Ser fra kommentarene på makersplace at flere sliter. Jeg sendte dem en mail.

Synes dette var et veldig rotete og uforståelig system😅

1 Like

Sjetapong er ute og prøver seg på billigsalg​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like