Hmmm
Da ble transfering borte, og over oversikten en annen som har fått edition nr, penger reservert på kortet
Syns dette var rett og slett helt på trynet 
Hmmm
Da ble transfering borte, og over oversikten en annen som har fått edition nr, penger reservert på kortet
Syns dette var rett og slett helt på trynet 
Ja, helt «ræva».
Samme hos meg.
Syns han Mr Pøbel får rydde opp, han får ihvertfall stå for det han skriver
Samme her. Trodde det var i orden siden det stod ‘transfering’ osv.
Denne listen viser status og hvem som har fått - så dukker nok “kunstverkene” opp etterhvert. Lite å bekymre seg for vil jeg tro. 30+33 er ikke solgt.
https://makersplace.com/authenticity/0x2a46f2ffd99e19a89476e2f62270e0a35bbf0756/45826/
Har ei kone som har ønsket seg The lovers siden det ble utgitt så prøvde derfor å få kjøpt dette. Fikk denne meldingen men ingen ting annet.
Ja, har sett dette.
Men er jo flere enn 2 stk som mangler verket…
Tror ikke det er så enkelt… det er nok en bug ute på vift her… jeg fikk nr5… men jeg er ikke Ape Brown 
Jeg er heller ikke «Tommy» som fikk nr32
Ok - glad jeg stod over 
Pøbel er uansett ryddig - så han rydder nok opp etter beste evne.
Ja, virker som om det er mye saus her.
Uansett ikke Pøbel sin feil, vil jeg tro.
Er nok nettstedet som må ta dette på sin kappe.
Ja dette er nok fremtiden 
Utrolige mye tull med dette dropet. Jeg fikk selv bekreftelse på nr. 3, men ser ut som det har gått til en annen kar. Følte jeg var ekstremt tidlig ute denne gangen. Får satse på god gammeldags analog kunst istedet 
Man får ikke akkurat mer lyst til å handle fra makersplace etter dette😅
Hvorfor ikke lage på MiraiEx i stedet? Norsk børs og kan registrere deg med BankID:)
Jeg har registrert kjøp på #33 og så vidt jeg kan se er den eneste som har lagt inn bud på denne. Penger trukket fra konto.
Jeg var dog så syndig å la inn bud på 2 bilder men til mitt forsvar var det i forvirringen som oppstod i starten der jeg ikke skjønte om jeg hadde fått noe eller ikke
Hvorfor ikke gi ut trykk frem til brukervennligheten er noen hakk bedre.
Ja, helt utrolig knotete.
Plutselig blir noen solgt til fastpris, så er det helt ut av det blå auksjon og mange som har betalt uten å få noe…
Skuffelse, rot, forvirring og faenskap.
Dette er jo akkurat som er vanlig kunstslipp!
Jeg vil påstå dette er hakket verre…
Ser at en del folk legger inn “offer” på de ulike nummerene. Har selv fått inn et offer som er høyere enn kostpris av en bruker (jeg har ingen planer om å flippe).
Til info:
If you purchased your digital creation using a credit card, we temporarily disable the ability to re-sell or transfer the creation for 48 hours, enough time to verify that the transaction isn’t fraudulent. If you require selling or sending your recently purchased creation within the 48 hour waiting period, please contact us directly at support@makersplace.com.