Ser ut som alle er tildelt en eier nå. 3 timer tok det:joy:
Jeg fikk pre-sale på HF varianten/touch screen funksjon. Kjenner eier av ethernettet.
Makersplace må få ryddet opp i dette. Mange som har betalt uten å få noe.
De burde refundere umiddelbart.
Dette var svar til han som opprettet bruker på Coinbase…
Ok, beklager det da 
Husk at du snart får toll regning fra Internet / strømleverandøren leverandøren din
Er det ikke det som er hele konseptet her da, å betale uten å få noe?
Gidder ikke å gå inn på den diskusjonen nei😅
Er ikke det som er konseptet.
Dagens 
Det er riktig. Tok meg 3 forsøk før jeg skjønte det.
Når jeg så det gikk jeg for en med litt høyere nummer og voila!
Det som er ekstra kjipt for oss som trodde vi fikk kjøpt, er at om vi hadde funnet ut av dette asap kunne vi prøvd flere ganger. Men med beskjeden ‘gratulerer med kjøp’, transferring’ og penger reservert trodde ihvertfall jeg at det var i boks…
Når man prøver noe nytt, og ender opp med gallesmak i kjeften, frister det ikke til gjentakelse. WTF NFT. Regner med pengene returneres til konto iløpet av et par dager… var et skudd for baugen for både NFT og Pøbel dette… sjøl om han er et helt uskyldig ‘offer’ her.
Ja, litt den følelsen jeg også sitter med.
Hadde selvsagt prøvd på en av de andre hvis jeg visste at jeg ikke fikk den jeg kjøpte…
Brød og sirkus…
Samme her, men denne gangen gikk jeg ikke i kjelleren for å ikke fått tak i Lovers lerret.
Håper penga kjem tilbake på konto…
Og fremtidige NFT slipp kommer vel på samme plattform eller noe like forvirrende andre steder. Dette var første og siste gang. Utrolig dårlig.
ja helt enig. For meg var det en spontan sak som jeg tenkte å teste ut… falt ikke i smak og vil nok ikke prøve igjen (hehe vel… vi får nå sjå…).
Er uansett en gledens dag da Lovers (main ed) ligger på posten og venter på meg <3