Pøbel - The Lovers - NFT

Det kan du først gjøre 48 timer etter du betalte i følge retningslinjene på nettsiden (som beskrevet i tidligere kommentar). Derav må du eventuelt vente med å akseptere offer til tidligst i morgen.

Ad det å fjerne “accepting offer”, så kan du endre det ved å trykke på “Manage Collection” helt øverst til høyre.

Det var litt flåsete skrevet, men jeg tror mange samlere, gallerier og kunstnere verden over helst vil at full transparens mtp priser og eierskap ikke skal bli en greie.

1 Like

Min kommentar flåsete? Lyger dere bare for gøy da? Vet ikke hvordan jeg kan formulere det på en mindre “flåsete” måte🤷‍♂️ Nå var jo min kommentar rettet mot hva du sier til samboer, ikke til resten av verden.

Med forbehold om det ikke var min kommentar som var flåsete👍

1 Like

Min kommentar var flåsete skrevet, ikke din. Beklager forvirringen

1 Like

Folk med klokker og kunst som hobby er som patologer eller etterretningsoffiserer. Full transparens rundt middagsbordet om hva man har foretatt seg i det siste skaper bare unødvendig turbulens.

15 Likes

Jeg har full aksept for interessen i heimen. Jeg kjøper ingenting jeg ikke har råd til. For å svare på spørsmålet ditt. Det var vel litt rettet mot min kommentar. Samtidig var det jeg skrev satt litt på spissen. Men ja, det har skjedd at jeg tar en liten hvit en. Ikke ofte, men det har skjedd. :slight_smile:

Mester-Rammer kan lage høykvalitetsprint på kunst papir.

https://www.mester-rammer.no/vare-tjenester/print/

1 Like

Tenk på det neste gang konemor har kjøpt seg øredobber til 1000kr. Løgn avler løgn😉

Dette er jo litt interessant det er kanskje gammeldags tenking å føle man må ha det fysisk i dette tilfellet. Men jeg føler jo det.

Av alle som kjøpte på makersplace i går, er det kun 2 stk som har andre NFT som ligger i samlingen. Mange nye som ble introdusert til NFT i går :slight_smile: , eller i det minste makersplace som kjøpsarena

Jeg brant meg på cryptokatter for noen år siden så jeg er naturlig skeptisk :smile:

2 Likes

My name is Tony and I work in Collector Success here at MakersPlace. Recently, there was a major issue on our part on the execution of a Pobel limited edition artwork. This resulted in you being charged and not receiving a token. Please accept our deepest apology for this negative Collector experience.

We have refunded your charge and it will reflect in the next 3-5 business days. We promise to do better moving forward. If you ever have any other MakersPlace issues or questions, please let me know.

2 Likes

According to some estimates, the game had 1.5 million users who were responsible for $40 million worth of transactions on its platform. Individual cryptokitties have sold for more than $300,000 a piece, some say. As of this writing, the average sale price for a cryptokitty was $65.76. 25. jun. 2019

Kanskje du sitter på en glemt gullskatt

1 Like

Det ble innavl og mye rart. Skjønte nok ikke nok mtp. pengene jeg la der! Ungene som kom ut var jo ikke verdt en drit :joy:

2 Likes

Jeg fikk også denne nå:

Svarte at jeg syns det var skuffende når det stod at kjøpet var gjennomført.
Dette var mitt første møte med NFT, og jeg hadde gledet meg til å lære og erfare mer rundt dette.

Det at de beklager hjelper dessverre meg fint lite. Jeg hadde selvsagt prøvd på en av de andre edisjonene hvis jeg visste at mitt kjøp ikke gikk igjennom. Syns de burde kansellert noen av de som kjøpte flere, og prøvd å dele ut verkene til de som ikke fikk hva de betalte for.

Vil mye heller ha verket enn pengene igjen…

1 Like

Som rammemaker må jo vi prøve å henge med i utviklingen, så har prøvd meg på en liten demo modell av en ramme med 2-sidig speil. Bare brukt en telefon i bakkant, men har troen på dette kunne blitt kult med en pad, tv eller lignende. Speil med mulighet til å vise dine nyeste NFT’s.

8 Likes

Fikk igjen pengene nå, men ikke helt det samme beløpet, over 300kr mindre enn hva de trakk først. Er dette dollarkursen som har forandra seg så mye på disse 3 dagene? Eller betaler vi en avgift for at de tabber seg ut? Noen tanker eller meninger rundt dette her? Verdt å klage? :thinking: ikke at det er allverdens penger men surt siden jeg mye heller ville hatt nften…

Ja det var litt av et plaster på såret! For noe dri**! Har ikke fått igjen noe selv.

Ja, er kursen.
Jeg fikk ca 60kr for lite.

Kursen var 8,7773 når jeg kjøpte og 8.6802 under refundering…

Tviler på at det er noe å gjøre med det.
Snakk om småpenger, men fortsatt en prinsippsak.

Først blir man snytt for kjøpet, og så får man ikke igjen korrekt sum.

I forhold til kursen kunne det sikkert gått begge veier, er uansett ikke så imponert over Makersplace.

Klag til pøbel, han har tidligere skrevet at om dere ikke får tilbake pengene, skulle han betale av egen lomme.

2 Likes