Hei,
Er det noen her ute som har en total oversikt på alt Pøbel har gjort, type opplag etc etc.
Det var noen som hadde laget noe slikt på Dolk og Pushwagner i sin tid. Er det noen her som har det samme for Pøbel ?
så sparer jeg litt tid…
Hei,
Er det noen her ute som har en total oversikt på alt Pøbel har gjort, type opplag etc etc.
Det var noen som hadde laget noe slikt på Dolk og Pushwagner i sin tid. Er det noen her som har det samme for Pøbel ?
så sparer jeg litt tid…
Pøbel har ikke selv oversikt (ifølge ham selv), men jeg har nokså god oversikt 110+ verk til nå (fra gatekunst, originaler og trykk). Godt mulig det er mange flere, men er dette jeg har funnet til nå
Post det her da @Snowflake
Har noen planer
gleder meg :-)!
Kult prosjekt! Sikkert mange på KV som kan hjelpe deg å fylle ut også
Har vel så og si finnet det meste på nettet (tror jeg), men er spesielle utgaver som ikke kom for salg jeg er mer interessert i å vite.
Ice ice baby kommer i gul utgave bl.a,- aldri sett noe info om den, og mistenker flere. Så hvis noen vet eller har bilder/info gjerne send dem til meg. En god oversikt vil komme etterhvert,- enten i pdf format eller egen konto på Instagram
Lagde ikke @Gulosten en fin Banksy-pdf i sin tid?
Kanskje noe som kan brukes som inspo…
Uansett bra initiativ
Er vel hvertfall en spesial versjon i gull av fisherman? Tror @MaWeBra kan bekrefte det?
Stemmer det
Jeg laget back in the days en oversikt i excel som jeg deretter .pdf’et
Fant en eldre lenke her som du kan bruke som inspirasjon:
Takker @Snowflake. Dette blir veldig bra
Når kjører du første utstilling, @Snowflake ?
Når jeg har noe å stille ut Skulle bare visst hva enkelte på dette forumet sitter på! Misunnelig som fy!
Veldig, veldig bra. Artig å se de ulike versjonene. En liten detalj som kunne vært med i beskrivelsen er på de verkene han har nummerert og signert på baksiden. Mener han har variert litt på det opp gjennom tiden.
Takk for det Skal se om jeg ikke klarer å få til noe, men virker som det er litt sånn «hips-on-haps» med Pøbel og signaturer så vanskelig å få ordentlig oversikt. Tror ikke Pøbel engang har oversikt over hva han har signert foran og bak
Oi, hva er dette?
Det var et signert kort jeg fikk med når jeg kjøpte et bilde