Will add it to the murial Instagram account when im done with prints/originals.
Btw do you have any special editions?
Will add it to the murial Instagram account when im done with prints/originals.
Btw do you have any special editions?
Om noen har en PDF fra utstillingen Kerrs Pink (2012) vil jeg tro den har relevant informasjon om enkelte verk.
Flere bilder fra samme utstillingen enn de som ligger på Google hadde også vært kult å se.
Noen må grave i en gammel harddisk…
Kult opplegg, gøy å følge på Instagram. I sammen med alle utgivelsene, hadde det også vært gøy å legge ved et bilde fra han har malt det faktiske motivet ute i naturen? Er det ikke også der de først har blitt vist offentlig?
Veldig bra insj - om jeg kan komme med et lite råd / forslag, så er det at du legger til ‘archive’ i tittelen / navnet på Instagram-kontoene du har laget for Pøbel-kunsten. Slik de står nå kan de forveksles med selve Pøbel.
For eksempel slik Andre Butzer sine fans har gjort: https://www.instagram.com/andrebutzerarchive?igsh=MTFnMmhwMDg1bXZmdg==
Ikke dumt, skal forandre
I’ve worked with him on a few shows and projects, the “Lowlife” exhibition at Stavanger Kunsthall back in 2010 probably the most extensive.
Thank you @Reed_Projects You dont have by any chance any info for the artwork? Size, price, editions etc? and maybe photos of each? I have found some if you have seen the Instagram account, like «project» and batman, but maybe you have better photos
feel free to DM me if you have anything
I’ll see what I can dig out, nothing on this laptop but maybe on an old hard drive. And great work !
Thank you,- really appreciate it
Bør jeg kreditere dem jeg har “lånt” bilder av inne på print/originals siden? samme gjelder vel egentlig for murals også når jeg starter der
Hmm, mulig at folk vil tagges/krediteres (forsåvidt vanlig)
Jeg for min del er mere oldschool
Og vil IKKE tagges) men jeg er nok i mindretall vil jeg tro
Mitt tips er å la den enkelte bestemme, og tagge/ikke tagge deretter. De fleste vil nok, men ikke meg altså
Hehe du er ikke alene om det Tror kanskje jeg bare lar trykk/original siden stå ukreditert. Alle trenger vel ikke å vite hva den enkelte har i samlingen.
Bør heller fokusere på krediteringen når jeg begynner på veggmaleriene hans
musikk i mine ører:-)
Veldig bra oversikt, @Snowflake
Vet ikke om du vil nevne det, men du har jo med julekortet helsearbeidere fikk.
«Dirty dancing» ble også laget i 125 (65 X 50cm) utgaver som ble gitt i gave til ulike helseforetak og kommuner; Sarpsborg kommune - Anerkjent gatekunstner med gave til helsearbeiderne
Dette er vel i tillegg til de versjonene du lister - også de 125 i samme str som ble solgt.
Tror/mener jeg.
Setter stor pris på alle som deler! Så tusen takk @OleChristian Havner på funfact. Kunne vært interessant å ha visst hvor mange som fikk disse.
125 stk. Se direktemelding hvor jeg har tatt bilde av brevet med teknisk info som fulgte verket han sendte til kommunene.
Altså ETT trykk til eksempelvis Sarp kommune, ETT til Frstad osv
Kortene var en helt annen greie.
EDT: Oppdatert fil, versjon 1.3
Unofficial Pøbel artwork overview 1.3.pdf (3.0 . MB)
For dem som skulle ønske å ha en oversikt på PDF. Har også inkludert Utstillingplakater som jeg har funnet.
Har funnet 4/5 pest, så kunne vært artig å fått med nr 5 også. Det samme gjelder “In cod we trust” på papp. Her har jeg hele 11/16 (1,2,3,5,6,7,8,13,14,15,16), Så mangler nr 4,9,10,11,12 og har svært lyst å finne disse siste 5, da alle er svært ulike, selv om alle er fra samme opplag. Ta nr 5/16, Her er det stencil både foran og bak.
Hvis noen sitter på bedre bilder av et verk, ulike utgaver eller nummereringer som jeg ikke har funnet. Gjerne send en melding, så oppdaterer jeg filen
Sykt imponert over arbeidet her !! Hatten av !!
Jeg har eid icwt nummer 5 på et eller annet tidspunkt, kan se om jeg finner bilde av det
Dette er råflott arbeid @Snowflake ! Takk for oversikt og kreds for ett strøkent nedlagt arbeid Det lyser gjennom !!