Mulig det er lyset som lurer meg, men det virker som bildet kommer best fram med svart bakgrunn kontra det hvite. Mer spill i bakgrunnen.
Nei, bildene er nok ikke like gode som i virkeligheten.
Ja det var det jeg også følte når jeg var der, at det kommer frem flere konturer i selve ansiktet med sort bakgrunn, men synes også det kom frem mye mere forstyrrelse i papirer rundt.
Så med hvit bakgrunn blir det litt mindre nyanser i ansiktet, men bildet blir roligere. Det hvite ble også ganske mye hvitere med hvit bakgrunn, men det kommer ikke frem på bildene.
Så det er en smakssak. Var to i rammebutikken, begge like sort best, men alle var enige om at det var to gode valg
Hvilken innramming går du for @anon66149847?
Svart bakgrunn, svart passpatur, med hvit kjerne og kunstglass. Følte at alle detaljene forsvant med hvit bakgrunn
Oy! Gleder meg til å se fortsatt usikker på innramming på min, så spent å se alle innrammingene som kommer
ingen som kommenterer hvorfor det er 2 bilder?
Forøvrig går jeg får flytende med hvit bakplate og hvit ramme for å matche min andre på rispapir.
Fin innramming. Pen den Anna Bjerger’n bak også
strøkent med helsvart!
Artig å se så mange forskjellig og gode variasjoner av innramming🙌 Jeg ble meget fornøyd med resultatet mitt🤩
Gikk hele dette opplaget til Norge eller? Sett så mange av dem. Fin innramming!
Nordmenn har penger enda!
Sandra er litt for oss under 50, som Vebjørn Sand er for de over 50. Alle har snart ett på veggen
Overhodet ikke
Sandra var noe av det som fikk meg inn i denne flotte kunstverden! Men må si jeg begynner å bli litt lei Sandra sine bilder Men hun er en fantastisk kunstner som fortjener mye skryt! Til og med min mor på over 60 kjøpte siste trykket til Sandra ( Det syns jeg selv er litt tøft ). Men ja, alle har hver sin smak å sånn skal det være! Noen liker moren mens andre liker dattera mens enkelte liker begge
God helg videre! Håper vi kan diskutere mere om kunst på dette forumet! Vært veldig stille lenge nå, håper bedre tider i fremtiden vil forandre det.
Det diskuteres i #lanseringstråd nye slippet mellom MW og SC. Lost in transit. Jeg ser at printet ikke er helt identisk med det som er på veggen i Stavanger. Så her har de laget et eget for trykket/slippet i april. Det virker også som at formen på selve hode er noe smalere enn det som henger på vegg… for meg blir formen litt rar, men mulig bildene fra veggen i Stavanger lyver litt. At de er mer lik en det ser ut som.
Dette kan være et interessant slipp, men samtidig blir det litt peng ut av det når det skal rammes inn i tillegg. Da bigger et jo fort 20k for main.
Ble skuffet over denne, og synes de tar ganske godt betalt, og ikke minst for alle 1/1 bildene som er tydelig er laget i photoshop. Lage så mange trykk, og ikke 1 HF? Rart. Virker som dem bare melker kua for det det er verdt. Snart slipper vel Sandra ut et mobildeksel/-holder, pennaler og viskelær med dette trykket på.
I tillegg er hele formen ganske rart, og minner om Mr Potatohead fra Toy Story.