Sandra Chevrier (CAN)

Mulig det er lyset som lurer meg, men det virker som bildet kommer best fram med svart bakgrunn kontra det hvite. Mer spill i bakgrunnen.

5 Likes

Nei, bildene er nok ikke like gode som i virkeligheten.
Ja det var det jeg også følte når jeg var der, at det kommer frem flere konturer i selve ansiktet med sort bakgrunn, men synes også det kom frem mye mere forstyrrelse i papirer rundt.

Så med hvit bakgrunn blir det litt mindre nyanser i ansiktet, men bildet blir roligere. Det hvite ble også ganske mye hvitere med hvit bakgrunn, men det kommer ikke frem på bildene.

Så det er en smakssak. Var to i rammebutikken, begge like sort best, men alle var enige om at det var to gode valg

1 Like

Valgets kval

3 Likes

Hvilken innramming går du for @anon66149847?

Svart bakgrunn, svart passpatur, med hvit kjerne og kunstglass. Følte at alle detaljene forsvant med hvit bakgrunn

2 Likes

Oy! Gleder meg til å se :blush: fortsatt usikker på innramming på min, så spent å se alle innrammingene som kommer

ingen som kommenterer hvorfor det er 2 bilder? :smiley:

Forøvrig går jeg får flytende med hvit bakplate og hvit ramme for å matche min andre på rispapir.

9 Likes

Strålende jobb utført av Rammeservive

18 Likes

Fin innramming. Pen den Anna Bjerger’n bak også :slight_smile:

2 Likes

strøkent med helsvart!

2 Likes

Artig å se så mange forskjellig og gode variasjoner av innramming🙌 Jeg ble meget fornøyd med resultatet mitt🤩

10 Likes

Really happy with how this came out, with double PP and the imperfections in the rice paper!

8 Likes

Gikk hele dette opplaget til Norge eller? :smile: Sett så mange av dem. Fin innramming!

3 Likes

Nordmenn har penger enda! :saluting_face:

Sandra er litt for oss under 50, som Vebjørn Sand er for de over 50. Alle har snart ett på veggen

4 Likes

Overhodet ikke :joy:

2 Likes

Sandra var noe av det som fikk meg inn i denne flotte kunstverden! Men må si jeg begynner å bli litt lei Sandra sine bilder :slight_smile: Men hun er en fantastisk kunstner som fortjener mye skryt! Til og med min mor på over 60 kjøpte siste trykket til Sandra ( Det syns jeg selv er litt tøft ). Men ja, alle har hver sin smak å sånn skal det være! Noen liker moren mens andre liker dattera mens enkelte liker begge :slight_smile: God helg videre! Håper vi kan diskutere mere om kunst på dette forumet! Vært veldig stille lenge nå, håper bedre tider i fremtiden vil forandre det.

5 Likes

Det diskuteres i #lanseringstråd nye slippet mellom MW og SC. Lost in transit. Jeg ser at printet ikke er helt identisk med det som er på veggen i Stavanger. Så her har de laget et eget for trykket/slippet i april. Det virker også som at formen på selve hode er noe smalere enn det som henger på vegg… for meg blir formen litt rar, men mulig bildene fra veggen i Stavanger lyver litt. At de er mer lik en det ser ut som. :slight_smile:

Dette kan være et interessant slipp, men samtidig blir det litt peng ut av det når det skal rammes inn i tillegg. Da bigger et jo fort 20k for main.

2 Likes

Ble skuffet over denne, og synes de tar ganske godt betalt, og ikke minst for alle 1/1 bildene som er tydelig er laget i photoshop. Lage så mange trykk, og ikke 1 HF? Rart. Virker som dem bare melker kua for det det er verdt. Snart slipper vel Sandra ut et mobildeksel/-holder, pennaler og viskelær med dette trykket på.

I tillegg er hele formen ganske rart, og minner om Mr Potatohead fra Toy Story.

7 Likes