Litt den følelsen jeg har fått siste slippene, spesielt når det er Graffitiprint som står for slippet, overpriset! Også slenger jeg meg på diskusjonen om at proposjonene på selve hodet ser merkelig ut😅 står over denne.
Har litt samme feeling ja. De drar vel inn ca 4 miller på det slippet der. blir nok en del PP og AP også etterhvert. Ingen HF er jo nesten en skandale, selv om de hadde nok godt til utvalgte presales
spurte om presale, skulle få, sagt ifra at jeg står over. hadde blitt stående bak noe annet til det ble solgt og da fristet det lite, spesielt til prisen og ingen HF.
Du spurte om presale for et bilde du ikke hadde lyst på?
Virker som om at alle som spurte om presale fikk et “Ja”. Kan nesten virke som at dem ikke var 100% fornøyd eller redde for at det ikke skulle bli utsolgt like fort som tidligere slipp.
Likte det først pga historien og motivet som som folk skriver - dårlig produksjon.
Hvordan kan dere si det er overpriset? Er det kkke markedspris? Er helt sikker på det blir utsolgt. 13k for en whatson/sandra colab kan du vell bare glemme å finne på annenhåndsmarkedet? Men kan nok ikke flippe for 2x/3x rett etter slipp hvis det var det dere tenkte. Mulig jeg tar helt feil her.
Beklager om dette blir feil tråd. Litt nybegynner her.
Lurte egentlig bare på om dette er noen her inne sin annonse? vurderer å legge inn bud på den.
https://www.finn.no/344212077
Skjønner deg godt😍 blitt litt små forelsket i denne ila uken. HF utgave rammet inn med sort bakplate.
Håper han oppgav “Norpimp”
Nytt trykk i forbindelse med ny utstilling.
Hva er fair markedspris for Sandra chevrier x Martin whatson lost in transit?
Kostpris?
Husker du sånn på stående fot hva kostprisen var?
15 000 NOK (inkl shipping sånn ca)
Hadde jeg ikke hatt ene originalen av motivet hadee jeg gått for denne. Nydelig!
Hva er anslått markedsverdi på La Cage et l’union des Forces Hand-enhanced edition 1/1?