Er ikke papiret litt gjennomsiktig? Hvordan vil det se ut med sort bakplate? Kan hele bildet oppleves mørkere hvis det sorte kommer bak?
Akkurat det som bekymrer meg litt! Må nesten se det live før man kan ta en avgjørelse.
Også med Sort nå takk
Jeg tenker den kombinasjonen der, eik og off white passepartout ser ut som et godt valg.
Det er såpass ja😅
Var bare noe kjapt jeg la til i en app for å se,- derav «ca»
Hvilken app har du brukt?
Canvy, men finnes x antall noen bruker Photoshop
Føler at det alltid er noen som flipper disse trykkene så fort de har fått tilslag, men kan ikke huske å ha lagt merke til noen denne gangen? Er det eventuelt et sunnhetstegn på at folk faktisk ønsker det selv, eller måtte man søke om å få kjøpe?
Lå 2 HF til 23 og 25k, og 1 main til 12.5. Så 3 stykk har ihvertfall jeg observert.
Du kan prøve denne også:-) heter frame it, men ingenting med oss og gjøre.
Takk:)
er slik originalene er rammet inn, så skal selv ramme min HF likt inn
Er det de hvite linjene som er malt på HF utgavene, eller er det mere som er forskjellig?
Kastet meg rundt å handlet på finn😍
Har ett til innramming på Fineart og fikk beskjed fra rammemaker at papiret er så tynt att tapen ville syns i spotbelysning. Blir derfor pp og uv92 glass da rispapir har veldig lett for å gulne pga uv lys.
Testet ut forskjellen mellom hvit og sort bakplate i dag. Konkluderte med at fint begge to, men også to veldig forskjellige uttrykk
Kjør på med 50/50. Var jo ikke dumt det heller😊
Takk for at du deler! Hvilken gikk du for?
Takk for det.
Tenkte det var av interesse å se to forskjellige alternativ her.
Jeg går for svevende på hvit bakplate og sort ramme✌🏼