Sandra Chevrier - release

1 på finn nå😂

Frisk prisantydning

Jeg vil gjerne kjøpe en standard hvis noen selger. Send PM

Hvis noen vil selge et til meg, så er jeg åpen for å legge på en høvding eller to.
Da hadde sjefen hjemme blitt glad😅
Send pm…

Bare 14 igjen så er jeg 1500 kr rikere!

3 Likes

Jeg opprettet denne tråden. Er det en måte jeg kan slippe å motta påminnelser for hver gang noen skriver noe? :smile:

2 Likes

Nederst kan du velge hvilken type varsel du vil motta. Velger du “dempet” så vil du ikke motta noe :slight_smile:

Samme skjedde med meg. Fikk sikret meg ett etter ti minutter tho. Håper alt er i orden, fikk kvittering på det kjøpet og pengene er trukket fra konto

15 samtidig @azidops

Whop whop! Fikk en main 18:11

Om noen fikk HF er jeg interessert :slight_smile:

Gratulerer til alle som fikk! :clap:t2:
Krysser fingrene for at de som ikke fikk tak i får tak i en senere uten at det smaker helt blod.

Må selv innrømme at jeg fikk en på presale, og det var jo rimelig flaks … :blush:

Presale? Dvs lotteriet?

Jeg fikk en 10 ed. helt til Paypal… for noe d*itt:/

Kjøper gjerne en Hand finished dersom noen vil selge!?

Skulle liksom være 30-årsgave til dama:/

Lotteri er vel kanskje mer riktig. Jeg skrev en mail og fikk svar dagen etterpå. Ble rimelig glad!

Cartet 3 hos coa, og de har ingen mulighet til å redigere handlevognen. Endte med at jeg fikk fjernet alle fra vogna… Fikk heldigvis betalt en cirka 18:20

For fanken, du har rett. @jumbo2000, vilkårene er endret!

hi

first of all we would like to apologise for how quickly this sold out.

our cart is set to express check out on Paypal.

we have had to do this as we get competitors coming on our site when releases are on and carting all the stock so customers can not check out.

we are caught in a rock and a hard place.

we have spent 6 months making this print perfecting it etc as its almost black magic to make a screen print like this with no dots and perfect.

it feels such a shame after all that hard work we have put in we seem to have annoyed so many customers.

i completely understand, i have been there as a collector when buying banksy back in 2004-06 and received refunds later when over sold.

i really do understand the frustration especially when you think you have it, please excepect our genuine apology.

both artists are very heavily subscribed and in all my years i have never seen print sell so quick, all were gone in 2 minutes flat.

we have seen our mailbox fill up in the last hour with complaints which is very distressing when we are trying to make cool art and sell it.

we are not in the business off pissing our customers off, we are so sorry you along with so many other people missed out.

we kept 5 to one side in case we had issues over over sales etc.

so we are going to store all these emails of complaints and do a lottery draw with the 5 pieces sometime over the weekend and let people know on Monday.

so far we have had well over 100 emails complaining so we can not contact everyone but if we have been in touch by Monday you were drawn from that mini lottery of not being able to check out.

so sorry for all the frustration we really are going to have to have a long old think how we sell going forward as i understand this is very frustrating for our customers.

Giancarlo

4 Likes

Krysser fingrene

Er det kunn på COA det var problemer eller?