Sandra Chevrier - release

Noen andre som ikke har mottatt sin enda? Eller kjører jeg solo her? :grinning_face_with_smiling_eyes:

På ingen måte noe sololøp, @Jtraet!
Mitt har ligget og ruget på Heathrow i nesten to uker, men har etter sigende i dag ankommet Norge.

Skulle ønske jeg kunne skylde på Brexit, men får vel i anstendighetens navn bare akseptere annen årsakssammenheng…:sunglasses:

Ditt kommer fra gp? Får mitt fra Coa jeg så har jo ikke noe sende referanse å forholde meg til :-1:t2:

Yepp, GP på meg.
Men det er bare avvente - det kommer. Dog kjipt med den ventingen, klart det.

Noe som er enda verre, er at mitt faste ramme-verksted holder stengt til 01. aug, og da reiser jeg bort i 14 dager.
Altså minst en måned til jeg får levert inn bildet.
Og siden jeg også skal levere inn tre andre juveler, vil de sikkert bruke 3-4 uker før alle er klare.
#Sonofabitch
#Nyebilderpåveggentiljul

2 Likes

@azidops hvordan ligger veddemålet ann?:joy:

1 Like

Fikk trykket mitt i dag fra C.O.A, etter litt rør med DHL!
Sykt fornøyd🙌🏼

Fikk sett er live idag selv, og jeg må si at dette gjorde seg enormt mye bedre i levende live.

1 Like

4 stk på finn nå.
17k, virker det som de vil ha.
jeg synes kanskje det er litt i overkant

Litt?

For å si det sånn, min er også for salg dersom noen legger 17k på bordet
(min er ikke på finn, altså)

1 Like

Lukter av kartellvirksomhet :innocent:

En ting er hva de ligger for! En annen ting er hva de går for!
Den som ligger på finn til 15.000,- står det “vurders solgt”
Så da er det jo mulig:)

Selv hadde jeg verken solgt det for 15.000 eller 17.000,-! Mitt skal på veggen​:heart_eyes::heart_eyes:

Vil tro at de fleste av disse havner i glass og ramme på veggen, og tipper at man må opp på 20-tallet for å skaffe seg et eksemplar om kort tid.

1 Like

Ble lei sv å vente, så jeg kontaktet coa og fikk sporingsnummer. Viser seg at den er forsøkt levert 2 ganger, uten at de har gitt noe lyd fra seg eller hengt fra seg noe hentelapp.

Gleder meg til å få HFen min!

Følger med her i håp om at det dukker opp gode forlag for innramming etterhvert.

2 Likes

17-20.000? En helt ordninær Sandra dame uten de karasteristiske tegneseriefigurene, og en Whatson tag som snart finnes i ethvert møblert hjem :slight_smile:

7 Likes

Den er ganske stor da :+1:t2::grinning_face_with_smiling_eyes: jeg skal ikke hylle flipping, men jeg tror denne blir en av de ettertraktede ja

Mulig det blir en hit på eksportmarkedet, virker som hele kunstveggen har fått seg ett eksemplar :slight_smile: hva var ed og str?

300 og 70x100 mener jeg. Jeg fikk ikke tak i en, men er ikke så veldig lei meg for deg egentlig.

Leverte min til innramming i dag, kvaliteten på trykket var top notch :+1:t2: men merket at malingen var veldig fersk, var mye lukt. Vet ikke om det er nødvendig, men jeg ville anbefale å lufte trykket hvis det ikke skal i ramme (så det får gasset seg ferdig)