Sandra Chevrier - release

19 Likes

Flere enn meg som ser frem til denne? Så på instaen til SC i går at releasen blir en gang i september og at det blir utgitt 100stk der alle får forskjellige farger.

2 Likes

WHAT??? En ny release???:scream:

3 Likes

Det er vel kanskje det minst sjokkerende med sandra om dagen😂

Nok en poff release! Utsolgt før 18.00🙄

Virket som de ble sluppet noen sekunder før tiden ja.

1 Like

+1
Fikk bekreftelse 17:59

4 Likes

Folk med boter koser seg sikkert maks når det slipp…

Grattis!

Fikk beskjed om at det var utsolgt 17.59😥

Ble sluppet 30 sek før 18:00 ca.

Jeg var heldig og fikk et, utrolig nok :man_shrugging:t3:

2 Likes

Jeg var på fra 17.55. No luck. Grattis til de som fikk​:smiley::raised_hands::+1::100:

2 Likes

Stemmer nok det, jeg oppdaterte helt tilfeldig siden 17:59:40 og fikk også utrolig nok tak i ett

Nå skal det sies at det ikke er mulig at alle oppfatter kl 18:00 på akkurat samme tid verden over. Ser jeg på. Pc klokken, mobilen og armbåndsuret som alle er automatisk innstilt så viser de forskjellig

1 Like

Spiller vell igrunn ingen rolle. Alle sittet vel å refresher fra noen minutter før uansett😝

1 Like

Jeg har ikke sett noen nevne det andre steder så lufter det her. Det virker til at Sandra Chevrier skal ha utstilling av noe slag i Oslo i november? Hun skriver at Oslo/Norge må holde av datoen 12.11.21. Noen som har fanget opp flere detaljer rundt dette?

2 Likes

@Shagga_Son_of_Dolf vet vel masse her?

1 Like

Hun kommer til Norge 12.november ja, om alt går som det skal.
All infoen kommer i nyhetsbrevet hennes, så sign up der! Ref: denne

Selv har vi bestilt flybilletter for familien på fire, så minsten som forhåpentligvis er ca 3mnd på tidspunktet blir etter planen med :star_struck: Vi gleder oss :slightly_smiling_face:

8 Likes

digg dato iallefall! 12.11.21 <3
hilsen han som tar snap når km-telleren på bilen passerer runde tall, evt om man passerer artige bilskilt :expressionless:

3 Likes

Er vel ikke tilfeldigvis du som kjører rundt i ADHD-Teslaen i Sadness? #adhd-skilt