Helt nydelig å høre at det bare ikke er meg som gjør disse tingene og liker datoen!
hehe nå blander du OCD og ADHD men har registrert ham også haha.
bikka 71717 igår… dessverre var det midt i rushet på E39 så følte det var feil å stoppe for å bilde
Binært fungerer lenge
Skriver her i staden for å fortsette i lanseringstråden.
Ingen mail hos meg, men kjøper gjerne om nokon angrer på gevinst i lotteriet
Var heldig å fekk kjøpt, første trykket av Sandra. Gleder meg til å få det opp på veggen
Gratulerer
Gratulerer til de av dere som fikk kjøpt :).
Om noen plutselig ikke vil ha trykket de har vunnet retten til å kjøpe så tar jeg gjerne det
Me got!
Ikke så dårlig uttelling på de auksjonene jeg har vært med på.
1 Whatson, 1 Sandra og 1 Snik. Den siste fikk jeg etter at jeg sendte en mail og klaget på at det man la i kurven kunne tas bort av en annen. Da hadde de tilfeldigvis en kansellering som jeg fikk tilbud om.
Hva betyr det i praksis når de “mounter” papir på wood canvas?
There are many different methods of mounting:
- dry mounting - Attaching a drawing, print, photograph, or other work of art done on paper to a cardboard or other backing by using a thermoplastic tissue as an adhesive.
- face mounting - A process in which a print, usually a photograph, is permanently adhered to a clear sheet of acrylic. This enhances the perception of color and sharpness, due to the acrylic’s refractive qualities.
- float mounting - Type of mounting in which an artwork shows the edges of the paper within the window mat, and appears to float above the backing board.
- wet mounting - Attaching a drawing, print, photograph, or other work of art done on paper to a cardboard or other backing by using a water-based adhesive.
10 nye orginale aquarells, slippes på lørdag 12PM (NY tid).
First of all, we wish you a nice summer!! For the past year I had to give up easel work due to an arm injury and thought, why not use the drafting table and get back to what is probably my favorite medium; inks and watercolours! There is nothing like it, a medium that you can and cannot control all at once, a dance between intuition and knowledge. And that’s what I did. Here are 10 new original pieces made with love and lots of water.
Artist: Sandra Chevrier
Dimensions of each original watercolors: 44” x 30”
Medium : Watercolors, inks and mix media on Paper Rising Stonehenge 30" x 44", 250gr White 100% chiffon mounted on wood canvas
Price: $11995 USD (payment via Stripe (credit card) only)
Shipping is included in price
Hei
Ser jeg har fått bekreftelse fra DHL at sending er på vei. ble sendt i går ( fikk mail for 14 timer siden ) men ett par bekjente av meg har ikke hørt noe enda! Er det virkelig så stort forskjell på når dem sender ut?
Dette er da veldig kjapt i forhold til mange andre. Les også:
Allow 4-6 weeks for shipping (but could be more delays due to the Covid situation)
Så det! Regnet med det var en fast greie dem hadde med uansett på alt dem solgte. Her lå jo alt klart i rør og klar for sending. Så tror alle vil bli sendt ila kort tid. Men spennende å få såpass fort da! Raskere enn forventet.
Stod det samme sist jeg kjøpte fra siden hennes. Men var på vei et par dager etter slipp, men har ikke hørt noe enda. Så tipper det varierer
Ser enkelte allerede har fått det også