Sandra Chevrier - release

De som er så heldig å få HF varianten, får man beskjed om det? Eller blir det suprise suprise når bildet dukker opp? Noen som vet?

1 Like

Det blir en surprise, surprise når man åpner tuben…

1 Like

Okei, hva gjør man her… Lar jeg det ligge eller skal jeg kontakte Sandra? Har fått info som sagt på mail om sendingen til meg, men sjekket den litt nøyere og ser at jeg har fått info and sendingsnummer, navn, adresse osv osv til veldig mange andre som skal motta print fra Sandra. Jeg har full mulighet til å følge link her og forandre sending og diverse og mota varsler. Hva skal jeg gjøre?

MVH

1 Like

Burde kontakte Sandra. Er mulig andre har fått same tilgang, som ikkje er like ærlige som deg.

Venter på eit trykk sjølv, men har ikkje fått noko informasjon om forsendelsen enda.

1 Like

Har kontaktet Sandra om dette nå og får håpe hun svarer. Her har DHL fucket opp skikkelig og infoen er kun sendt til meg ser det ut som og ikke til dem som skulle hatt det.

2 Likes

Fått mail med tracking her også, men kun til min forsendelse.

Det varierer tydeligvis mye. Min er ute på levering i dag :smiley: Lillestrøm

1 Like

Merkelig! Bor i Lillestrøm jeg også :joy: Ikke hørt noe haha

Samme her :joy: Føler meg nesten litt glemt

1 Like

Tok kontakt med en i listen min der jeg fikk all infoen om leveringer. Denne personen har mottatt trykket sitt men fikk verken melding eller Mail på dette, den stod bare utenfor helt ut av det blå.

Jeg fikk melding og Mail på min leveranse som kommer til uken. Så mulig kanskje flere har fått all infoen på leveransen til andre folk også? Blir spennende å se om den plutselig står utenfor en dag hos dere også

3 Likes

Husker du str på printene ?

2 Likes

Man måtte vel være en “godkjent” samler for å kjøpe? Vet ikke hva dem mener med det men :slight_smile:

2 Likes

Jeg har fortsatt ordrestatus «Pending» etter releasen. Rart når mange allerede har mottatt sine trykk. Kanskje jeg ligger i en slik fellessending.

Noen andre her inne som har samme status?

1 Like

Vet ikke. Jeg er ikke samler, selv om jeg har hatt print av henne tidligere. Jeg fikk tilsendt katalog

2 av de bildene der, som hadde vært helt fantastisk på veggen. Kan bli noen dyre pils i kveld :sweat_smile:

1 Like

Liker mange av motivene, men føler hun er på god vei til å drukne hele markedet sitt med dette tempoet av nye trykk.

Så var det størrelsen, da - blir fort 10 lapper bare på å ramme inn disse.

4 Likes

Enig, det er en av grunnene til at jeg ikke er den største fan. Er et par av de jeg gjerne kunne hatt på veggen nå. Men prisen kombinert med antall utgivelser, gjør meg skeptisk

2 Likes

Jeg har sluttet å forhøre meg med Sandra ang pris på disse bildene, da hun gang på gang velger å prise disse til «markedsverdi» og ikke til opprinnelig utsalgspris. Etter min mening er det ikke opp til kunstner avgjøre hva et bilde koster på sikt og mener det er dårlig stil å prøve å styre annenhåndsmarkedet. Har opplevd dette på print hun tidligere har lansert til en langt lavere pris som hun personlig sier er mer verdt i dag enn tidligere.

4 Likes

Gjorde meg skeptisk med torgersen også som lanserte 15x75 trykk på en kveld og har lansert mange andre trykk tidligere i år. Alt gikk unna i en fei og selges som bare det! :joy: Men enig ang Sandra altså :slight_smile: Men dette er noe av det beste jeg har sett av Sandra etter min mening ( siste slippet på nettsiden ) så valgte å kjøpe ett trykk der da. Viktigste er jo at man liker kunsten selv og ikke hva den er verdt! For meg spiller ikke prisen på Finn så stor rolle for meg når det skal henges opp på veggen min uansett.

1 Like

Jeg tenker likt i utgangspunktet. Kjøper fordi jeg vil ha på veggen. Men jeg går veldig raskt lei av ting dersom det blir for mye av det samme. Derfor jeg kjøper kunst fremfor bilder som masseproduseres og selges på sider som plakatbar, etc. De har mange stilige bilder de og. Og ettersom jeg ikke er millionær, hadde jeg da heller kjøpt fra dem dersom jeg ikke var av typen som vil ha noe mer unikt som ikke alle kan kjøpe

3 Likes