Sandra Chevrier - release

At Sandra priser disse XL verkene dyrere er vel akkurat det folk har etterspurt for å hindre flipping? Betalingsviljen min for det ene nye er for øvrig vesentlig høyere enn de 25k hu etterspør - og gir gledelig heller de til Sandra enn en flipper.

Synes enkelte av disse motivene var utrolig kule, og håpet at de skulle komme som trykk (hadde ikke råd til originalen :frowning: ), så dette er var en gladnyhet for min del :smiley:

10 Likes

Jeg mener at verk hun har annonsert tidligere ikke burde settes opp i pris av artist fordi annenhånds markeder har en høyere pris. Nye slipp er en helt annen ting, men jeg syns ikke det er riktig når artist er med å styre prisene på annenhåndsmarkedet.

3 Likes

Jeg har forhørt meg (og i enkelte tilfeller kjøpt) med flere andre kunstnere som praktiserer akkurat det samme, deriblant Kinsella og Dolk. Nå er noen av trykkene eldre - men fortsatt samme konsept.

Har selv kjøpt av Sandra til en dyrere pris, men da er det også AP (så var hvert fall ikke fra main det). Synes det ikke er noe særlig feil idet :slight_smile:

Selges det så voldsomt på annenhåndsmarkedet? Synes det er ekstremt mange tilgjengelig på Finn

1 Like

Tja, ting jeg har lagt til i favoritter har da solgt for 2x eller mere :slight_smile: Men er nok begrenset med etterspørsel når det er så mye som 1000+ print + orginaler osv på en kveld.

1 Like

De/vi som kjøper/selger Torgersen er bare bortskjemte med det som var en temmelig vanvittig fortjeneste (3-4gangen) hvis man velger å flippe. Markedet er fortsatt der - og er antakelig voksende nå etter utstillingen - men fortjenesten er ikke like høy, som med alt annet.
Tar med andre ord litt lenger tid å omsette, men trykkene på Finn selges likevel jevnt og trutt. Iaf ifølge «solgt»-varslingene.
Er bare j*** mye ute :dolphin::dolphin:

1 Like

Mitt dukket opp i dag :star_struck:

9 Likes

Grattis! Min ligger i oslo klar for planlagt levering om noen dager… Bor i Lillestrøm og flere har allerede fått den haha. Forstår meg ikke helt på dette :smiley:

Sandra sin IG-story

1 Like

Ikke dette jeg snakker om, min ankom Oslo på torsdag og har vært der siden da med planlagt levering senere denne uken. Syns det er rart når jeg ikke har bedt om en senere levering. Men er da ingen hast, kommer når den kommer :slight_smile:

1 Like

Da er det på tide å skru av varsler på Finn :joy:

1 Like

Tok ikke lang tid før den ble solgt

Ikke tro på alt du leser på Internett.:wink:

8 Likes

Slapp av. Ta en bolle. Kunst ankommer om kort tid. Det trengs mye tålmodighet for å lære seg å være tålmodig.

1 Like

Noen som har bestemt seg for hvilke innramming dere går for ?

Tenker sort ramme med flytende heng :slight_smile: ( ikke rive kantene )

3 Likes

Hva med deg?

2 Likes

Rammes inn flytende med hvit bakgrunn og svart trelist

2 Likes

ikke selge, altså? :blush:

1 Like

Den havner hos rammemakker i morgen :sunglasses:

1 Like