Jeg finner ikke ut hvor nummeret på Dignité er skrevet. Er det andre med samme problem? Litt dumt med et nummerert COA og så kan man ikke avgjøre hvilket print det tilhører.
Samme situasjon her. Så kun signatur, skrevet med blysnt, nede t.h.
Mitt er det signatur og nummer på.
hvor er nummeret?
Venstre side. Kanskje hun har glemt å nummere? Glemte jo signatur på min. Mitt nummer var skrevet med blyant rett over “…let me be worthy”
Nede til venstre rett med den lille lappen det står “let me be worthy”
Takk til begge. Da skal jeg finne fram forstørrelsesglasset og ta en titt.
På mitt er det rett over “Let me be worthy”, nede i venstre hjørne.
Det er relativt stor skrift, så du trenger ikke lupe.
Det er mer at du nok bør la arket få riktig vinkel ift lyset, så vil det komme frem. Når jeg ser rett mot bildet, er nummereringen faktisk usynlig, men når du får litt vinkel på arket kommer blyanten godt frem. Blyet slukes av fargene.
Sorry hvis jeg skremte deg azid, men etter å ha finsjekket trykket fant jeg nummerering på mitt. Håper du bare har oversett det du også.
Hei. Jeg er ganske fersk i dette gamet og usikker på hva jeg skal forvente av kvalitet. Åpnet forsendelsen i dag. Der så jeg at langs den ene kanten så var bildet litt “frynsete”. Er det å forvente?
Du skal jo selvfølgelig kunne forvente at det nye trykket ditt kommer frem uten skader, men dette er en veldig liten skade vil jeg si. Var tuben hel/eller uåpnet? I så fall har dette skjedd hos galleriet, ikke i postgangen/tollen. Hvis det kommer til å plage deg så kan du be galleriet om et nytt trykk eller avslag i prisen.
For en så liten skade hadde ikke jeg giddet å sende tilbake, den vil skjules helt bak passepartout.
Ønsker de ikke som oftest at du kutter bildet i fire og sender de bilder av det. Så får du nytt i posten?
Min erfaring er at COA spesielt er veldig pushy på å få bildene sendt tilbake. Som jo egentlig er litt masete, men tror de rammer de inn de skadde og selger fra galleriet sitt. Om ikke skaden er for ille da selvsagt.
Vanskelig å ramme inn ett bilde som er delt i 4 + en skade…
Istedet for å klippe de istykker da Einstein 
Er det noen som har fått rammet inn La cage et la dignité og vil dele bilde av resultatet?
Strålende, tusen takk! ![]()